مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی:

تشییع شهدای گمنام موجب تقویت فرهنگ ایثار و شهادت می‌شود

کریمی گفت: ورود شهدای گمنام به شهر موجب احیاء و تقویت فرهنگ ایثار و شهادت در بین مردم می شود و امروز همه باید تلاش کنیم پیام شهدا که همان جهاد، ایثار و ازخودگذشتگی است به نسل جوان به خوبی منتقل شود.
کد خبر: ۹۳۲۱۷۹۸
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی ؛  سرهنگ پاسدار غلامرضا کریمی مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی در نشست هماهنگی تشییع و خاکسپاری یک شهید گمنام در شهرستان نیم ور محلات با حضور مسئولین شهرستانی گفت: شهدای انقلاب اسلامی از بزرگترین رهروان راستین مکتب عاشورا هستند و شهدای گمنام از مظلوم ترین شهدای انقلاب می باشند که مقتدرانه راه و مکتب اهل بیت(ع) را پیمودند.

وی افزود: امروز بزرگترین سرمایه موجود در نظام اسلامی وجود شهدای والامقام در عرصه های مختلف است که ورود هر شهید گمنام به شهرها موجب خیرات و برکات زیادی می شود و تحول آفرین است.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی اظهار کرد: ورود شهدای گمنام به شهر موجب احیاء و تقویت فرهنگ ایثار و شهادت در بین مردم می شود و امروز همه باید تلاش کنیم پیام شهدا که همان جهاد، ایثار و ازخودگذشتگی است به نسل جوان به خوبی منتقل شود و این نیازمند کار و روحیه جهادی است.

وی بیان کرد: آنچیزی که در طول ۴۲ سال گذشته در انقلاب اسلامی پیشرفت ها و دستاوردهای زیادی را به وجود آورده به برکت وجود فرهنگ شهادت و ایثار است و امروز وظیفه داریم این فرهنگ ارزشی را در جامعه در ابعاد مختلف تقویت کنیم.

کریمی گفت: ملت ایران در طول سال های گذشته با حضور معنادار خود در صحنه های مختلف نشان داده اند از رهروان واقعی شهدا هستند و راه آنها را با اقتدار ادامه خواهند داد.

وی اضافه کرد:  در ایام وفات شهادت گونه حضرت زینب(س) توفیقی برای مردم استان مرکزی حاصل شده و میزبان ۵ شهید گمنام هستیم و این یک فرصت ارزشمند برای تقویت معنویت در جامعه است و باید از آن به خوبی استفاده شود.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان مرکزی با اشاره به اینکه طبق بررسی ها و پیگیری هایی که انجام شده از ۵ شهید گمنام یک شهید در شهرستان نیم ور محلات خاکسپاری خواهد شد،افزود: امروز برای بررسی آخرین وضعیت برنامه های تشییع و خاکسپاری در خدمت مسئولین محترم شهرستان محلات بودیم.

وی گفت: رعایت پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی مهمترین اصل کلیه برنامه های تشییع و خاکسپاری است که در سایر شهرستان های ساوه، اراک و داود آباد نیز مورد توجه قرار می گیرد.

کریمی خاطر نشان کرد: امیدواریم با همت و انسجامی که در بین مسئولین و دستگاه های مختلف به وجود می آید بتوانیم مراسمات و آیین های باشکوهی برای ۵ شهید والامقام در سطح استان داشته باشیم.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات
آخرین اخبار