خبرهای داغ:
فجر انقلاب مبارک باد

بانگ نوای الله اکبر در شهرستان سرخه طنین انداز شد

با فرارسیدن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی بانگ نوای الله اکبر در روستای اروانه در شهرستان سرخه طنین انداخت.
کد خبر: ۹۳۲۰۲۲۴
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ در ساعت ۲۱ شب یوم الله ۲۲ بهمن ماه بانگ تکبیر و ندای توحیدی «الله اکبر» ملت حماسه ساز ایران اسلامی در روستای اروانه طنین انداز و همزمان به شوق این پیروزی آسمان نورافشانی شد.

این مراسم با حضور مردم ولایی و انقلابی روستای اروانه در سرخه برگزار شد و مردم شهیدپرور با سردادن شعار الله اکبر یاد و خاطره شهیدان را گرامی داشتند و بر تداوم راه آنان تاکید کردند.

فریاد الله اکبر هزاران عاشق و رهرو خون پاک شهدا و امام راحل در این شب به یادمادنی بر پشت بام ها، یادآور فریادهای ملت مظلوم ایران در روزهای پیش از انقلاب و تداعی کننده خروش، اعتراض و عظمت ملت ایران در آن روزهای خفقان است.


نوای الله اکبر در واقع فریادهای آکنده از خشم، نفرت و آه مادران و پدرانی بود که فرزندانشان به دست رژیم طاغوت کشته شدند، فریاد خشم فرزندی بود که نظام سلطه پدر عزیزش را از او گرفته بود و امروز در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مردم سمنان با اقتدار بار دیگر به یاد آن روزها و پاسداشت خون شهدا گلبانگ الله اکبر سر دادند.

گفتنی است هر ساله رأس ساعت ۲۱ در تمامی شهرهای ایران اسلامی از جمله شهرها و روستاهای مختلف شهرستان سرخه، بانگ «الله اکبر» طنین‌انداز می‌شود تا همچنان یادآور این باشد که ملت ایران همواره با خدا و در مسیر خداوند گام بر می دارد و از کسی به غیر از خدا نمی‌ترسد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار