خبرهای داغ:
معاون سیاسی سپاه:

پرچم این انقلاب صادقانه بلند شده است/دشمنان انقلاب اسلامی لحظه به لحظه به دنبال توطئه هستند

یکی از اهداف دشمنان انقلاب و ایران اسلامی این است که باعث ایجاد تفکری شوند که انقلاب دلیل اکثرعقب ماندگی های کشور است وظیفه ی ما این است که نگذاریم چنین تفکراتی شکل گیرد و برای مردم روشنگری کنیم.
کد خبر: ۹۳۱۷۴۴۰
|
۱۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گلستان؛سردارجوانی معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در گردهمایی سیاسی ائمه جمعه و جماعات اهل سنت و شیعه که در حسینیه غدیرسپاه نینوا برگزار شد اظهار کرد: دشمن به دنبال این است که نگذارد  اهداف و آرمانها ی انقلاب اسلامی را مردم وجوانان بشناسند.

سردارجوانی افزود: یکی از اهداف دشمنان انقلاب و ایران اسلامی این است که باعث ایجاد تفکری شوند که انقلاب دلیل اکثرعقب ماندگی های کشور است؛ وظیفه ی ما این است که نگذاریم چنین تفکراتی شکل گیرد و برای مردم روشنگری کنیم.

وی ادامه داد:امروز انتظار رهبر معظم انقلاب ازجامعه  این است که مفاهیم انقلاب را به نسل  جوان کشور بیاموزیم تا در آینده دچار گمراهی نشوند

معاون سیاسی سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد:امام(ره) برای خداقیام کرد همین باعث شد تا خدا پشتیبان و یاور او باشد و انقلاب اسلامی به پیروزی برسد و اگر اینگونه نبود انقلابی صورت نمیگرفت. پرچم این انقلاب صادقانه بلند شده است.

سردار جوانی با اشاره به جنایات داعش گفت: داعش ساخته آمریکا  بوده و این حرف را خودشان ثابت کردند؛ ترامپ در مناظره های خود و خانم هیلاری کلینتون در کتابش بارها به این موضوع اشاره کرده اند.

ایشان درپایان بیان داشت: دشمنان انقلاب اسلامی لحظه به لحظه به دنبال توطئه هستند و وظیفه تمام علما این است که باروشنگری و ایجاد وحدت نگذارند دشمن به هدف خود  برسد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار