خبرهای داغ:
سخنگوی رزمایش الی بیت المقدس سپاه انصار الرضا (ع) خبر داد

برگزاری رزمایش الی بیت المقدس بسیج همزمان با دهه فجر در خراسان جنوبی

سخنگوی رزمایش الی بیت المقدس سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: رزمایش الی بیت المقدس بسیج همزمان با سراسر کشور در خراسان جنوبی در ایام الله دهه فجر برگزار می شود.
کد خبر: ۹۳۱۶۳۲۶
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سرهنگ یوسفی سخنگوی رزمایش الی بیت المقدس سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی بیان کرد: رزمایش الی بیت المقدس با رمز مقدس یا فاطمه زهرا (س) و شعار محوری "پای کار انقلاب ایستاده ایم " به صورت دسته محور توسط بسیجیان همزمان با سراسر کشور در استان برگزار می‌شود.

سرهنگ یوسفی افزود: در سال‌های گذشته این رزمایش با تمرکز بر سه محور دفاعی، امنیتی و امداد و نجات برگزار شده، اما امسال علاوه بر این‌ها در قالب یک بسته خدماتی فرهنگی، سلامت و اقتصادی اجرا می‌شود.

وی کمک به ارتقا سطح امنیت محلات، آماده به کار بودن سامانه‌های مخابراتی ما، همکاری بسیج در خودحفاظتی ادارات و کارخانجات، تقویت پایگاه‌های مقاومت بسیج و ارتقاء هماهنگی‌های بین بخشی در استان را از جمله اهداف این رزمایش عنوان کرد.

سخنگوی رزمایش الی بیت المقدس سپاه انصار الرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: اولین اقدام این رزمایش اجرای گشت پیاده رضویون است که به صورت گسترده در سطح محلات استان برگزار می‌شود.

وی اجرای گشت‌های اطلاعاتی بسیج، اجرای گشت‌های عملیاتی خودرویی، اجرای تمرین پاسگاه فرماندهی با سناریو امنیتی، اجرای مرحله سوم نهضت کمک‌های مومنانه، تمرین طرح پدافند عامل در مقر‌های بسیح در سطح استان، اجرای تمرین طرح خودحفاظتی ادارت و کارخانجات استان، برقراری پست‌های ایست و بازرسی و رزمایش مخابراتی و ارتباطی، اجرای بانگ الله اکبر در شب ۲۲ بهمن و اجرای رژه موتوری در ۲۲ بهمن، رزمایش گردان‌های کوثر در حوزه مقابله با کرونا و خدمات رسانی، تشکیل حلقه‌های صالحین و اجرای شیفت ایثار در کارخانجات استان، برپایی میز خدمت در مساجد، اعزام مبلغان به پایگاه‌های بسیج استان و برگزاری مسابقات ورزشی را از جمله موضوعات این رزمایش برشمرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری صداوسیما
ارسال نظرات
پر بیننده ها