با افتتاح پایگاه ویژه عشایری سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی؛

تقویت وحدت و انسجام بین سه قوم بختیاری، قشقایی و گله دار مقیم شهرکرد

فرمانده ناحیه عشایری چهارمحال و بختیاری، افتتاح پایگاه ویژه عشایری سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را موجب تقویت وحدت و انسجام بین سه قوم بختیاری، قشقایی و گله دار مقیم شهرکرد دانست.
کد خبر: ۹۳۱۶۱۳۷
|
۱۳ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ همزمان با دهه مبارک فجر نشست فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری با فرمانده و اعضای شورای پایگاه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در خصوص افتتاح این پایگاه مقاومت برگزار شد.

سرهنگ پاسدار علی اصغر ایزدی در این نشست ضمن تبریک دهه فجر با اشاره به اهداف ایجاد پایگاه ویژه عشایری متشکل از سه قوم بختیاری، قشقایی و عشایر گله دار مقیم شهرکرد تصریح کرد: حفظ انسجام و تقویت وحدت اقوام و استفاده از ظرفیت عظیم سران عشایر در خدمت رسانی و محرومیت زدایی به جامعه عشایری از جمله این اهداف می باشد.

ایزدی تاکید کرد: با ایجاد این پایگاه مقاومت بخش اعظمی از سران قبائل و طوایف متشکل از سه قوم بزرگ و تاثیرگزار بختیاری، قشقایی و عشایر گله دار مقیم شهرکرد در راستای خدمت به عشایر عزیز ایفای نقش می نمایند.

وی جذب و به کارگیری و سازماندهی بسیجیان عشایر به منظور ترویج ارزشهای انقلاب اسلامی، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تقویت وحدت اقوام، استفاده از افراد برجسته و صاحب نفوذ، حضور معتمدین و ریش سفیدان عشایر و خانواده معظم شهدا رزمندگان و ایثارگران را از دیگر اهداف افتتاح این پایگاه عنوان کرد.

ایزدی با اشاره به برگزاری جلسات ماهانه با عنوان جلسات اخوت و مودت بین بسیجیان این پایگاه تاکید کرد: با برگزاری این جلسات و برگزاری همایش ها و نشست ها با حضور این سه قوم بختیاری، قشقایی و گله دار مفیم شهرکرد با ایجاد وحدت و انسجام بین آنان زمینه خدمت رسانی و محرومیت زدایی از مناطق عشایری استان بیشتر می شود.

در ادامه سایر اعضا نظرات و پیشنهادت خود را در خصوص کم و کیف تشکیل پایگاه و برنامه های پیش رو بیان نمودند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار