اعتقاد راسخ نظام جمهوری اسلامی به وقایع غدیر وعاشورا علت کینه توزی دشمنان است

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سازمان بسیج دانشجویی خراسان رضوی بیان داشت: علت کینه توزی دشمنان نظام جمهوری اسلامی بخاطر نسخه برداری و اعتقاد راسخ این نظام به واقعه غدیر و عاشورا می‌باشد.
کد خبر: ۹۳۱۲۹۵۴
|
۲۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت الاسلام غلامی در مراسم سوگواری ایام دهه فاطمیه، شهادت حضرت زهرا (س) در سپاه ناحیه بینالود ظهار کرد: ارکان قدرت اسلام و بطور خاص تشیع چهار مورد می‌باشد که شامل به ترتیب شامل بعثت، غدیر، عاشورا و ظهور است.

وی ادامه داد: برای اینکه ما متوجه بشویم که در نظام جمهوری اسلامی خدمت نمودن و زیر سایه این پرچم بودن چقدر لذت بخش می‌باشد بایستی ابتدا این چهار رکن را به خوبی بشناسیم.

حجت الاسلام غلامی افزود: چه بر سر امت اسلام و مردم زمان پیامبر (ص) آمد که پس از رحلت نبی مکرم اسلام صلوات الله علیه، اکثریت قاطع آنان از بیعتی که در محل غدیر خم با پیامبرشان بسته بودند برگشته و معتقد به انتخاب و رأی گیری برای تعیین جانشین پیامبر (ص) شدند نه انتصاب الهی با آنکه فاصله واقعه تاریخی غدیر خم تا رحلت پیامبر فقط ۷۰ روز بوده است؟!

وی اشاره نمود: در مورد واقعه مهم عاشورا هم همین طور بوده و همان مردم کوفی بی لیاقت و بی وفا که امام زمان خود را به حمایت و یاری قول داده بودند در مدت زمان کوتاهی در مقابل تهدید، تطمیع یا هر مورد بی ارزش دیگری که قرار گرفتند به امام حسین (ع) خیانت نموده و تنهایش گذاشتند.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در ناحیه دانشجویی خراسان رضوی تصریح کرد: علت کینه توزی دشمنان نظام جمهوری اسلامی بخاطر نسخه برداری و اعتقاد راسخ این نظام به واقعه غدیر و عاشورا می‌باشد.

غلامی اظهار نمود: اگر انقلاب اسلامی ایران را از اعتقاد به مفاهیم کلیدی همچون غدیر، عاشورا و ظهور خالی کنیم دیگر هیچ چیز از اسلام باقی نمی‌ماند و این همان چیزی است که دشمنان ما و استکبار جهانی بشدت پیگیر آن می‌باشد.

وی تأکید کرد: ما باید به خودمان ببالیم که امروزه جمهوری اسلامی ایران معادلات جهان را بر هم زده همانطور که آقای فرانسیس فوکویاما، اندیشمند و نظریه پرداز معروف ژاپنی تبار چند سال قبل از انقلاب اسلامی ایران در پیامی گفته که تمام کشور‌ها و نظامات دنیا تا سال ۲۰۲۵ میلادی تبدیل به یک دهکده شده و کل جهان زیر سایه ابرقدرتی آمریکا رفته و برای بقا و تعاملات جهانی فقط بایستی از آن اطاعت کرد که البته این حرف او پس از واقعه مبارک انقلاب اسلامی ایران نقض شده و در حقیقت این انقلاب مسیر تاریخ را عوض نمود

غلامی اظهار نمود: قطعا استکبار جهانی بخصوص آمریکا و اسرائیل این مهم را نمی‌پذیرند، زیرا کشور ما به مانند حیاط خلوت همین کشور‌ها در زمان پهلوی و ساواک ملعون بوده است بطوری که رژیم غاصب صهیونیستی تا قبل از انقلاب به تنهایی ۴۰ درصد از نفت خام ما را به تاراج بده و امتیازات ننگین فراوانی از پهلوی ملعون گرفته و به نوعی ایران را می‌دوشیده اند.

وی همچنین گریزی به وقایع پس از رحلت پیامبر(ص) زد و اشاره نمود: گریه‌های بی امان حضرت زهرا (س) گریه‌های سیاسی است نه فقط یک گریه ساده و در سوگ فقدان پدرشان، گریه‌های ایشان نشان از عدم درک مردم جامعه زمان خود از حق و حقانیت و پایمال کردن ولایت امام معصوم (ع) توسط آن بی خردان می‌باشد.

گفتنی است در پایان مراسم، ذکر مصیبت و مراسم سینه زنی توسط مداح اهل بیت علیهم السلام انجام شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار