خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در دیدار خانواده شهید بنی اسدی:

تسلط بر فرهنگ و استقلال کشور هدف استکبار از رواج مواد مخدر/ مبارزه با مواد مخدر جهاد در راه خداست

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: استکبار جهانی از طریق رواج موادمخدر بر دین ناموس و استقلال مردم می خواهند مسلط شوند و این سم مهلک را برای همه مردم ما بیاورند.
کد خبر: ۹۳۱۰۳۲۰
|
۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی نماینده  ولی فقیه در خراسان جنوبی  در دیدار با خانواده معظم شهید سعید بنی اسدی از شهدای مبارزه با مواد مخدر ضمن بزرگداشت یاد شهید سلیمانی و دکتر فخری زاده اظهار داشت: از دست دادن عزیزان مصائبی است و همه اینها در ایام شهادت فاطمه زهرا(س) و همه شما در مصائب خاندان اهل بیت و اجر و پاداش نزد پروردگار شریک هستید البته سخت است اما همه رفتنی هستیم و هیچ کس نمی ماند ولی اجر شما باقی می ماند.

وی افزود:  پیداست ارزش این خونهای پاکی که برای حفظ اسلام و حفظ مردم است زحماتی که نیروی امین و مقتدر نیروی انتظامی جمهوری اسلامی متحمل می شود آمار و ارقامی زیاد است.

عبادی خاطرنشان کرد: این مسئولیت های نیروی انتظامی زوایای مختلفی دارد اما همان مواد مخدر که یک گوشه است از زمانی که استعمار در کشورهای اسلامی راه پا پیدا کرده که اول گرداننده آن انگلیس بود وسپس کشورهای اروپایی  و آمریکا به فرهنگ ، دین و ناموس مردم رحم نمی کنند و از هیچ آسیبی فرو گذار نمی کنند که از مهمترین آنها مواد مخدر است.

 وی با بیان اینکه بیشتر جنبه های صنعتی مواد مخدر آنچه در  9 ماه گذشته بیش از 60تن بوده است گفت:  یعنی موادی که با یک گرم اش نوجوانان و جوانان کشور را برای همیشه ساقط می کنند. از این طریق بر همه امور مردم حتی بر دین ناموس و استقلال مردم می خواهند مسلط شوند و این سم مهلک را برای همه مردم ما می خواهند بیاورند.

نماینده ولی فقیه در استان ادامه داد: اگر تلاشها و جهادهای نیروی انتظامی از نقطه صفر مرزی تا قلب مرکز شهر ها نباشد. بر سر همه مردم بویژه خانواده های شهدا چه درمی آید.

وی ابراز داشت: ما در فتنه های آخرالزمانی قرار داریم و همواره در روایات آمده است که دوره سختی است و کسانی که در این برهه پرفتنه خطرناک بتوانند استقامت  و دینشان را حفظ و جهاد  کنند مقامشان از آنهایی که بعد از ظهور حضرت مهدی(عج) باشند بالاتر است.

عبادی خاطرنشان کرد: امیدواریم همه آنهایی که جهاد در راه خدا می کنند در هر جبهه ای که هستند و بالاخص از ارواح طیبه شهدا امید شفاعت داریم و خانواده معظم آنها از این بهره بزرگ مقام عند ربهم برخوردار باشند.

پدر شهید بنی اسدی گفت: شهادت نصیب فرزند ما شده است چون برای اسلام و میهن خودش کار می کرده و این افتخار ما است خداوند به او اجر دهد  و به شما که در این راه زحمت می کشید.

وی اظهار داشت: ندیدن فرزند برای ما خیلی سخت است و همچنان چشم انتظارش هستیم که بیاید اما حالا که نمی آید خدا خواسته و قسمتش این بوده که شهید در راه اسلام و میهن شده است.

گفتنی است، طبق اعلام سردار ناصر فرشید فرمانده نیروی انتظامی خراسان جنوبی ، صبح امروز در عملیات مأموران پاسگاه حسین‌آباد شهرستان سربیشه سعید بنی‌اسدی یکی از کارکنان پلیس خراسان جنوبی در راه مبارزه با مواد مخدر آسمانی شد و جان خود را از دست داد.

 

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار