خبرهای داغ:
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

انسان در مسئولیت های خود نباید دچار بی تفاوتی و غفلت شود

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: انسان در مسئولیت‌های شخصی و اجتماعی نباید دچار بی تفاوتی و غفلت شود.
کد خبر: ۹۳۰۴۱۰۷
|
۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، آیت الله سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی امروز در جلسه درس اخلاق مدیران دستگاه‌های اجرایی استان با اشاره به اینکه انسان در مسئولیت‌های شخصی و اجتماعی نباید دچار بی تفاوتی و غفلت شود، گفت: همواره این نوع مرگ را بدترین مرگ نام برده اند.

آیت الله عبادی با اشاره به آیه “نَسُوا اللَّهَ فَأَنْسَاهُمْ أَنْفُسَهُمْ”، افزود: در غلفت انسان دچار خدافراموشی و خود فراموشی می‌شود بنابراین هیچ خدمتی بهتر از بیدار کردن نیستد و بیداری اولین منزل برای موفقیت است.

وی با تاکید بر اینکه انسان بیدار راه انسانیت را با نور علم می‌پیماید، خداوند در نظام خلقت، انسان را آگاه آفریده و دارای علمی ذاتی است، بیان کرد: در آفرینش خودگذشتگی، سخاوت، علم و حکمت که جزو ارزرش‌ها به شمار می‌آیند؛ برای این عالم نبوده بلکه در عالمی دیگر معنا می‌دهند بنابراین جنبه‌های انسانی در اینجا تکون پیدا کرده و در آخرت معنا می‌شود.

امام جمعه بیرجند تصریح کرد: همانگونه که انسان در رحم رشد می‌کند، اما برای عالم دنیا است، این عالم هم از جهت ارزش‌های اصیل در جهان آخرت معنا می‌شود لذا تفکر انسان بیدار، برای عالم آخرت است.

حجت الاسلام و المسلمین حاج آقای عبادی با اشاره به اینکه کسی که آخرت را فراموش کرده از هر دری وارد می‌شود تا به خواسته‌های خود برسد و هیچ تعهدی ندارد، گفت:، اما انسان هوشیار دروغ نمی‌گوید و ارزش‌ها را زیر پا نمی‌گذارد.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار