خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه:

عالی ترین ویژگی بسیج، دینداری و ولایتمداری است

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه میانه، بسیج را مصداق بارز ولایتمداری دانست و گفت: عالی ترین ویژگی بسیج، دینداری و ولایتمداری است.
کد خبر: ۹۲۹۵۱۱۷
|
۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۰۰:۱۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام روح الله مهدی در دیدار بسیجیان و کارکنان سپاه با امام جمعه میانه،اظهار داشت: دیگر ویژگی های خوب بسیج نشات گرفته از همین ویژگی شاخص اوست و این ویژگی های ممتاز است که او را از محدوده مرزهای جغرافیایی کشور خارج کرده و به سمت جهانی شدن پیش می برد.

   وی افزود: بسیج این ویژگی های ممتاز را به برکت مکتب عاشورایی انقلاب کسب کرده است و این بسیجیان پرورش یافته مکتب امامت و ولایتند و با انگیزه های الهی، معنوی و دینی وارد عرصه شده و نیل به اهداف عالی اسلامی را ممکن می کنند.

حجت الاسلام مهدی نیا با اشاره به مشکلات عدیده کشور، اصلی ترین مشکل کشور را چشم دوزی برخی از مسئولین به انتخابات آمریکا، مذاکره با دشمنان و برجام دانست و تصریح کرد: تمامی مشکلات کشور با تکیه بر توان داخلی، گسترش تفکر بسیجی و استکبار ستیزی قابل حل است.

وی اضافه کرد: نگرش و تفکر بسیج همان دیدگاه و نگرش امام و رهبری است و اگر این تفکر در جامعه جاری شود، چشم طمع دشمنان را از کشور دور خواهد شد.

   به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، جمعی از کارکنان و بسیجیان سپاه میانه با امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار