خبرهای داغ:
بمناسبت هفته کتاب،

کارگاه آموزشی مقاله نویسی در شاهرود

مدیر موسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود ازبرگزاری کارگاه آموزشی مقاله نویسی با حضور دانشجویان و فراگیران خبر داد.
کد خبر: ۹۲۹۳۴۲۱
|
۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۳
کارگاه آموزشی مقاله نویسی در شاهرودمحمد ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود اظهار کرد: این کارگاه آموزشی با هدف ترویج فرهنگ پژوهش و ارتقای سطح علمی دانشجویان و فراگیران، ارتقاء توانمندی دانشجویان در نگارش مقالات علمی، آشنایی با شیوه‌های جستجوی مقالات و پیدا کردن آخرین یافته‌های علمی، نوشتن مقالات علمی و پژوهشی و نیز کسب مهارت در انجام طرح‌های پژوهشی برگزار شد.
مدیر موسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود با بیان اینکه برگزاری این کارگاه‌ها موجب اثرگذاری مطلوب در راستای رشد علمی و کیفی سازی دانش تولیدی دانشجویان می‌شود، افزود: در این کارگاه مقاله نویسی، فنون مقاله نویسی علمی، روش علمی نگارش مقالات، شناخت مجلات معتبر دانشگاهی و نیز روش‌های ارسال مقاله به مجلات مختلف آموزش داده شد.
ابراهیمی بیان کرد: این کارگاه با ارتقاء دانش و پژوهش و چگونگی مقاله نویسی به زبان علمی موجب افزایش تولیدات علمی و مقالات پژوهشی با کیفیت می‌شود.
در پایان این کارگاه، پس از بیان چگونگی ثبت مقاله و انجام نمونه عملی مراجعه به پایگاه‌های نشریات، به پرسش‌های حضار پاسخ داد و مقرر شد کارگاه‌های پیشرفته و تخصصی مقاله نویسی در آینده نزدیک برگزار شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار