خبرهای داغ:

بازدید نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) از اردوگاه کرامت

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) از اردوگاه کرامت واقع در شهر مبارکه بازدید و از وضع افراد و نحوه نگهداری و پرسنل این مکان بازدید کرد.
کد خبر: ۹۲۹۳۲۰۲
|
۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصفهان،حجت السلام صادقی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان از اردوگاه کرامت بازدید و از روند نگهداری و فعالیت های این اردوگاه از نزدیک بازدید و ضمن گرامیداشت هفته بسیج  و تشکر از کارکنان و بیماران این اردوگاه اظهار کرد،شیطان همیشه در حال وسوسه انسان است لذا انسان با توکل بخداوند متعال می تواند مانع این امر شود.

حجت الاسلام صادقی افزود:شرکت در روضه امام حسین (ع) و ایمان بالا باعث جلوگیری از وسوسه های شیطانی شده است و نماز انسان را از همه چیز حفظ خواهد کرد و باعث برکت و رزق و روزی فراوان میشود از فواید دیگر اقامه نماز نبودن ناهنجاری و تنگدستی در زندگی روزمره است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) به بیان احکام و مسائل شرعی در بین افراد این اردوگاه پرداختند و سوالات و شبهات این افراد را پاسخ دادند و در پایان با اهدا هدایایی از جمله کتب احکام و چفیه به بیماران این اردوگاه اقدام شد.

لازم به ذکر است اردوگاه کرامت در 2 مرداد ماه امسال توسط رئیس سازمان بسیج مستضعفین افتتاح و بالغ برا 150 بیمار در آن مشغول به درمان و ترک اعتیاد هستند که فعالیت هایی از جمله تولید نان و ماسک در این اردوگاه انجام می پذیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار