اجرای محدودیت‌های کرونایی اصناف در تایباد

رئیس اتاق اصناف شهرستان تایباد گفت: بر اساس تصمیمات ستاد ملی مبارزه با کرونا محدودیت‌های کرونایی اصناف در شهرستان تایباد اجرائی می‌شود.
کد خبر: ۹۲۹۲۵۸۲
|
۲۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۶
سید کاظم سیدالحسینی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛  در این رابطه اظهار کرد: وضعیت بیماری کرونا در بسیاری از شهر‌های کشور، قرمز و بحرانی است و بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا برای فعالیت همه صنوف ذکر شده در مصوبه محدودیت اعمال خواهد شد.

وی تصریح کرد: با وجود اینکه ساعت اعمال محدودیت درست در زمان اوج کار صنوف است، اما با این حال اصناف نسبت به قانون تمکین می‌کنند و در صورت تخلف، متخلفان هم با جریمه‌های تعیین شده از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا روبه‌رو خواهند شد.

رئیس اتاق اصناف تایباد افزود: بر اساس قوانین ستاد ملی کرونا در برخورد با متخلفان، بازرسان اتحادیه‌های صنفی و اتاق‌های اصناف در مرحله اول با کسانی که ابلاغیه را رعایت نکرده‌اند، برخورد و اقدام به پلمب یک هفته‌ای واحد صنفی متخلف خواهند کرد.

سیدالحسینی ادامه داد: محدودیت‌های صنفی از ابتدای شیوع کرونا اعمال شده است و اصناف در این مدت نیز تلاش کرده اند تا پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند و امیدوار هستیم اجرای این طرح بتوانند در قطع زنجیره ویروس کرونا موثر باشد البته این مساله نیاز به همراهی مردم و لغو سفر‌ها نیز دارد.

وی در پایان عنوان کرد: اصناف از ابتدای امسال در شرایط سختی فعالیت کردند و رکود بازار و تورم فشار اقتصادی زیادی را به اصناف تحمیل کرد و امیدواریم شرایط کاری اصناف و محدودیت‌های اعمال شده بر روند کاریشان دیده شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار