استفاده از ظرفیت بسیج در شناسایی ناقلین به ویروس کرونا

فرمانده سپاه ناحیه بینالود گفت: از ظرفیت بسیج در شناسایی ناقلین به ویروس کرونا و هدایت آنان به مراکز درمانی در قالب طرح هر مسجد یک سنگر استفاده می شود.
کد خبر: ۹۲۹۱۷۰۸
|
۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۳۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، دومین نشست شورای فرماندهی سپاه ناحیه مقاومت بسیج بینالود با حضور کلیه پایوران در محل سالن جلسات این رده برگزار شد.

سرهنگ دوم پاسدار روح اله پسندیده، در این جلسه عنوان نمود: ما بایستی در کلیه امور خصوصا امور سازمانی و شغلی منظم و دغدغه‌مند باشیم.

وی ادامه داد: برای حصول نتیجه و پیشرفت بهتر برنامه‌های ابلاغی، شایسته است که هر مسئول معاونتی در ستاد ناحیه با مسئول معاونت خود چه در رده مافوق و چه در رده‌های تابعه که همان حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج می‌باشند ارتباط منظم، تنگاتنگ و دائمی داشته باشد.

پسندیده تصریح کرد: اعتبار و آبروی هر سازمان به میزان نظم و انسجام امور آن است.

فرمانده سپاه ناحیه بینالود ضمن تقدیر از زحمات مسئول روابط عمومی رده خاطرنشان کرد: قطعا ظرفیت بسیج شهرستان چه در بخش طرقبه و چه شاندیز ظرفیت بسیار عالی و گسترده‌ای است و حتی می‌دانیم که خدمات و زحمات بسیج و سرپنجه‌های آن در شهرستان خیلی بیشتر از حدانتظار هم هست، ولی برای بهتر دیده شدن این خدمات مختلف نیاز است که خبرنگاران افتخاری در سرپنجه‌های بسیج فعال‌تر بوده و اخبار و خدمات بسیج را با کیفیت بیشتر، دقیق‌تر و بموقع با هماهنگی روابط عمومی رده منعکس نمایند.

وی گریزی به طرح هر مسجد که یک سنگر سلامت زده و بیان نمود: تمام هدف این طرح که از تأکیدات مقام معظم رهبری نیز می‌باشد این است که بتوانیم با بهره مندی از ظرفیت نامحدود بسیج، افراد مشکوک و ناقل را زودتر شناسایی نمود و به سمت مراکز درمانی یا قرنطینه خانگی هدایت نماییم و به نوعی کمک شبکه بهداشت و درمان باشیم تا در مهار و جلوگیری از انتشار این ویروس نقش بسزایی را ایفا نماییم.

وی در پایان اشاره‌ای به هفته بسیج نموده و برنامه‌هایی را که در هفته مذکور قرار است در سطح ناحیه و شهرستان بینالود توسط سپاه و بسیج رده اجرا شود مورد بررسی اولیه قرار داد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار