گزارش/

بی کفایتی مدیران سیاسی در عرصه ورزش نتیجه باخت تیم آلومینیوم اراک

این وضعیت بی سامان و بلا تکلیف یقینا ناشی از بی کفایتی مدیران سیاسی در عرصه ورزش اراک بوده که اخیرا شاهد نتیجه باخت تیم آلومینیوم مقابل نساجی مازندران در لیگ برتر شد.
کد خبر: ۹۲۹۱۶۰۲
|
۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ این رسانه به عنوان نماینده افکاری عمومی، بارها عدم حضور مدیران سیاسی که با تصمیمات غرض ورزانه به مجموعه تیم آلومینیوم اراک ورود کردند را به  مسئولین گوشزد و مطالبه خواهی کرد اما در نهایت در اولین بازی شاهد باخت این بودیم.

علی رغم مطالبه های انجام شده امروز بعد از راه یابی این تیم به لیگ برتر و ایجاد انگیزه برای جوانان این استان متاسفانه شاهد وضعیت نابه سامان این نماینده استان در لیگ برتر هستیم.

این وضعیت بی سامان و بلا تکلیف یقینا ناشی از  بی کفایتی مدیران سیاسی در عرصه ورزش اراک بوده که اخیرا شاهد نتیجه باخت تیم آلومینیوم مقابل نساجی مازندران در لیگ برتر شد.

وقتی در یک تیم ورزشی آن هم تیم لیگ برتری آلومینیوم اراک رقابت بر سر گرفتن کرسی های هیئت مدیره باشگاه در میان مدیران سیاسی شکل می‌گیرد نتیجه جز رفتن آبروی ورزش اراک نخواهد بود این درحالی است که انتخاب مدیر عاملی که اختلاف گذشته آن تاکنون بواسطه همکاری درباشگاه تراکتور سازی بامربی وقت تراکتور سازی رسول خطیبی نادیده گرفته شد اکنون تاوان آن را باید باشگاه آلومنیوم سازی در بدو شروع لیگ برتر بدهد.

در این اوضاع شاهد هستیم نتیجه آن خداحافظی رسول خطیبی شد که اذعان داشته است نیم‌ساعت قبل از بازی پیراهن‌های ایتالیا را آوردند و آرم آلومینیوم اراک را روی پرچم ایتالیا زدند!او در پاسخ به عملکرد عباسی مدیر عامل جدید این باشگاه می‌گوید یک تیم یخ زده را تحویل گرفته، خب تحویل نمی‌گرفتید. زمین و زمان را به هم ریخته بودید که مدیرعامل بشوید.پرسنل باشگاه حتی یک بار هم او را ندیدند. هر موقع سراغ او را گرفتیم گفتند به باشگاه نیامده است.من لیستم را به صورت مکتوب ارائه کردم و گفتم قرارداد این بازیکنان را برای بازی مقابل نساجی ثبت کنید اما 5 بازیکن ثبت نشدند.او می‌گوید قرارداد همه مربیان را ثبت کردم اما ما از فدراسیون استعلام گرفتیم و متوجه شدیم فقط قرارداد من ثبت شده است.کجای دنیا دیده‌اید که 20 دقیقه مانده به بازی سرمربی ارنج تیم را نداند؟

اما از مسئولین ارشد استانی انتظار می رود در خصوص این موضع ورود به موقع داشته و تصمیمات قاطع گرفته شود تا از این افتضاح پیش آمده و آبروریزی جلوگیری نمایند در غیر این صورت نمره ی مردود دیگری در کارنامه خود به یادگار خواهند گذاشت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار