خبرهای داغ:

امدادرسانی گردان المهدی عج مهدیشهر به عشایر+عکس

امدادرسانی گردان المهدی عج مهدیشهر به عشایری که در اثر بارندگی و ریزش کوه های مسدود شده گرفتار شدند
کد خبر: ۹۲۹۰۸۰۵
|
۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان سید محمد خساره فرمانده گردان المهدی مهدیشهر در حاشیه امدادرسانی به هم وطنان محروم گفت: گردان المهدی مهدیشهر دارای پتانسیل بالایی در جذب بسیجیان پرشور و با بصیرت بوده است
سید محمد خساره فرمانده گردان المهدی مهدیشهر خاطرنشان کرد: در روز‌های اخیر با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی اقدام به کمک رسانی به آسیب دیده گان از کرونا کردیم.
وی افزود: مفتخریم که نام امام مهدی (عج) بر تارک این گردان می‌درخشد، ما با تأسی از مرام امام و مولایمان در راه اعتلای اسلام عزیز و شریف وظیفه خود می‌دانیم در کنار دفاع از کیان کشور هر آنچه را که در طبق اخلاص داریم به هم وطنان تقدیم نماییم، باشد که جبران گوشه‌ای از تلاش‌های مردم شریف ایران اسلامی در طول این ۴۰ سال باشد.
وی تصریح کرد:از اقدامات صورت گرفته در روز اخیر می‌توان به توزیع گوشت در بین محرومان برپایی ایستگاه صلواتی در مبادی اصلی شهر و شرکت نیرو‌های بسیجی و کادر گردان در اردوی جهادی ساخت مسکن مهر و مناطق کمتر برخوردار اشاره کرد.
وی افزود: نیرو‌های این گردان در لبیک به ندای کمک عشایر با حضور در راه‌های ارتباطی عشایر در ارتفاعات مهدی شهر که به علت بارندگی و ریزش کوه مسدود شده بود ضمن باز کردن راه‌های عشایری به یاری این عزیزان شتافتند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها