خبرهای داغ:

سوءمدیریت‌ها، دلیل بی‌ثباتی اقتصادی/اولویت مجلس اقتصاد و معیشت مردم

نماینده مردم شهرستان های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی گفت: سوءمدیریت‌ها، کشور به سمت بی‌ثباتی اقتصادی رفته و قدرت خرید و توان معیشتی مردم به شدت کاهش یافته است.
کد خبر: ۹۲۹۰۴۹۳
|
۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۱
سوءمدیریت‌ها، دلیل بی‌ثباتی اقتصادی/اولویت مجلس اقتصاد و معیشت مردمبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، علی اصغر خانی در جمع تعدادی از اقشار مختلف مردم شاهرود ضمن تبریک ولادت پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع)، مشکلات اقتصادی موجود در کشور را نتیجه سوءمدیریت‌ها دانست و اظهار کرد: امروز شاهد یک از هم‌گسیختگی در فضای بازار کشور از خودرو، ارز، طلا، بورس و دارو گرفته تا ارزاق عمومی و سفره‌های معیشتی مردم هستیم که این شرایط، مردم ما را نگران و عصبانی کرده است و باید بدانیم که این عصبانیت حامل بحران‌های اساسی است.
وی افزود: در کنار تمامی مشکلات اقتصادی، شیوع ویروس منحوس کرونا وضعیت معیشت مردم بخصوص اقشار ضعیف جامعه را بیش از پیش تحت تاثیر قرار داده است و متاسفانه دولت در برابر این مسائل سیاست دست روی دست گذاشتن و انفعال را در پیش گرفته و با این سوءمدیریت‌ها، کشور به سمت بی‌ثباتی اقتصادی رفته و قدرت خرید و توان معیشتی مردم به شدت کاهش یافته است.
نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس شورای اسلامی این روز‌ها با استفاده از تمام ظرفیت‌های خود و اولویت قرار دادن وضعیت اقتصادی و معیشتی جامعه و با رویکرد کار تخصصی و کارشناسی سعی در بهبود این وضعیت آشفته و زمینه‌سازی جهت بازگشت قیمت‌ها به شرایط قبل را دارد.
وی با بیان اینکه متاسفانه این روز‌ها شهرستان شاهرود علیرغم تلاش بی‌وقفه و جان‌فشانی پزشکان، پرستاران و تمامی عزیزان مجموعه علوم پزشکی طبق آمار وزارت بهداشت، در وضعیت مشکی و فوق بحرانی شیوع ویروس کرونا قرار گرفته است و باید همه تلاش کنیم با مدیریت منسجم و اتحاد و همدلی از این مسیر عبور کنیم.
وی با اشاره به اینکه کشور در حال حاضر درگیر تحریم‌های اقتصادی، کرونا، بیکاری، تورم و مشکلات معیشتی است و این جامعه به آرامش و امید نیاز دارد و باید در این مسیر همه تلاش کنیم.
رئیس مجمع نمایندگان استان در ادامه خطاب به استاندار استان سمنان بیان کرد: استاندار از بهمن سال گذشته تاکنون تنها یکبار آن هم چند ساعتی به جهت مشایعت وزیر گردشگری در شاهرود حضور یافتند، که از ایشان می‌خواهیم اگر وقت کردند پس از ٩ ماه مرحمت نموده و باز هم به بزرگترین شهرستان استان، حتی به بهانه تنوع و تغییر آب و هوا هم شده سفر کنند و به دور از اسکورت‌های تشریفاتی و حفاظتی پای درد دل و صحبت‌های مردم نجیب این شهرستان بنشینند.
خانی در انتهاى سخنان خود در خصوص دفاع از منافع مردم حوزه انتخابیه اظهار کرد: من با مردم عزیز، نجیب و صبور شهرستان‌های شاهرود و میامی عهد و پیمان بسته‌ام که همواره از منافع آن‌ها دفاع کنم؛ و همانطور که بار‌ها در جلسات خصوصی و عمومی اعلام کرده‌ام، بار دیگر به کسانی که به دنبال هدف قرار دادن این منافع هستند، صریحا می‌گویم که بیهوده آب در هاون نکوبید؛ چرا که بنده تحت هیچ شرایطی بر سر منافع مردم باوقار شهرستان‌های شاهرود و میامی معامله نخواهم کرد.
وی در پایان گفت: از همه مردم عزیز این دو شهرستان که با وجود همه مشکلات به خصوص در شرایط اقتصادی این روز‌ها که همراه شدن آن با بحران کرونا شرایط سختی را ایجاد کرده، صبوری و نجابت به خرج می‌دهند تشکر و قدردانی می‌نمایم؛ همیشه در کنار شما هستیم و قول می‌دهیم جواب اعتماد شما را با حضور در میدان عمل و کار جهادی، در راستاى وظایف خود براى اجراى درست قوانین، احقاق حقوق مردم و وظایف نظارتى بدهیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار