خبرهای داغ:
فرمانده تیپ مردم پایه سپاه نینوا:

مرگ بر آمریکا یک شعار سیاسی صرف نبوده و بر آمده از اعتقادات مردم ایران است

13 آبان روز استکبار ستیزی و مبارزه با یزیدیان زمان در حیات سیاسی _ اجتماعی ملت مبارز ایران است در عین حال ایران اسلامی مدافع صلح پایدار جهانی و روابط دوستانه با همه ملت های صلح دوست و آزاده جهان است
کد خبر: ۹۲۹۰۴۷۹
|
۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان؛فرمانده تیپ مردم پایه سپاه نینوا سرهنگ پاسدار عبدالله عین علی به مناسبت 13 آبان گفت:

در بین تمامی مناسبت های انقلاب عزیزمان، 13 آبان روز پرحادثه تری است. تبعید بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در سال 1343، کشتار ناجوانمردانه دانش آموزان انقلابی در سال 1357 مقابل دانشگاه تهران و نهایتا تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان پیرو خط امام در سال 1358 ، سیزدهم آبان ماه را ماندگار کرده است.

 

وی اذعان داشت:13 آبان روز استکبار ستیزی و مبارزه با یزیدیان زمان در حیات سیاسی _ اجتماعی ملت مبارز ایران است در عین حال ایران اسلامی مدافع صلح پایدار جهانی و روابط دوستانه با همه ملت های صلح دوست و آزاده جهان است

 

فرمانده تیپ مردم پایه سپاه نینوا گفت:  نتیجه برجام جز اثبات بدعهدی و غیرقابل اعتماد بودن آمریکایی ها برای مردم ایران و حتی جهانیان نبوده است، بر این اساس لازم است همگان هوشمندی لازم را در برخورد با جبهه استکبار داشته باشند و همواره از این تجربه تلخ در تصمیمات خود بهره بگیرند و بر تارک تاریخ بنویسند که دلخوش کردن به دشمنی مثل آمریکا نتیجه ای جز شکست و بد عهدی را در پی نخواهد داشت.

 

در ادامه بیان داشتند: که امروز بازخوانی سیاهه دشمنی های ایالات متحده آمریکا و اقدامات خصمانه دولتمردان کاخ سفید از جمله آخرین موارد انتشار ویروس منحوس کرونا نه تنها نفرت ملت ایران از خباثت ها، بدعهدی ها و تحریم های جدید مقامات حیله گر و فتنه گر آمریکایی است بلکه عامل اصلی ترویج روحیه استکبار ستیزی در میان نسل جدید نیز خواهد بود.

 

وی تاکید کرد: لذا "مرگ بر آمریکا" یک شعار سیاسی صرف نبوده و بر آمده از اعتقادات مردم ایران در راستای مبارزه با استکبار جهانی است که امروزه بلای جان همه ملت هاست. حال هم صدا با تمامی ملت های آزاده جهان این ندا را سرتاسر جهان سر می دهیم که : " هیهات من الذله "، " مرگ بر آمریکا "

 انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار