خبرهای داغ:

تداوم ایستادگی تا زوال کامل استکبار جهانی/عجز مستکبران برابر ملت ایران

فرمانده سپاه ناحیه شاهرود با بیان اینکه تداوم ایستادگی ملت ایران اسلامی تا زوال کامل استکبار جهانی ادامه دارد گفت: مستکبران در برابر ملت ایران عاجز مانده اند.
کد خبر: ۹۲۹۰۴۱۲
|
۱۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۶
تداوم ایستادگی تا زوال کامل استکبار جهانی/عجز مستکبران برابر ملت ایرانسرهنگ پاسدار محمد خوش‌قدم، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود، با گرامیداشت هفته وحدت و میلاد نبی اکرم (ص) و تقارن آن با یوم‌الله ۱۳ آبان، روز مبارزه با استکبار جهانی اظهار کرد: امسال روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با ولادت نبی اکرم (ص) مقارن شده؛ پیامبری که داعیه‌دار مقابله با استکبار و مستکبران عالم است و کتاب آسمانی قرآن هم بر مقابله با مستکبران تأکید دارد.
وی افزود: پیامبر رحمت و مهربانی، عامل وحدت و اتحاد بین مردم و همه گروه‌ها و اقشار اعم از مسلمانان و غیرمسلمانان بودند و امروز نیز هستند و باید این روحیه را ترویج کرد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود با اشاره به اینکه با پیروزی انقلاب اسلامی ایران مکتب وحدت و اتحاد اسلامی دوباره احیا شد و مستکبران دوباره احساس خطر کردند، گفت: ۱۳ آبان سال ۱۳۵۸ با تسخیر سفارت آمریکا، هیمنه استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار شکسته و افول آمریکا آغاز شد.
وی تلاش استکبار جهانی بعد از تسخیر لانه جاسوسی را حفظ قدرت پوشالی خود در جهان بیان و دوران هشت سال دفاع مقدس علیه ملت ایران را ازجمله این تلاش‌ها عنوان کرد و گفت: جنگ اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و ... هم در تداوم جنگ سخت، علیه ملت ایران انجام شد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود با اشاره به افول قدرت آمریکا در سال‌های اخیر و عجز این قدرت برابر ملت ایران اسلامی بیان کرد: ۱۳ آبان، نماد بصیرت و آگاهی مردم به‌ویژه نوجوانان و جوانان ماست که با درک شرایط و زمان در مقابل توطئه‌های همه‌جانبه استکبار جهانی ایستادند و همچنان مقاومت می‌کنند.
خوش‌قدم با تأکید بر تداوم این ایستادگی تا زوال کامل آمریکا گفت: امروز ایران اسلامی چنان اقتداری دارد که استکبار جهانی جرأت جسارت به این مردم را ندارد؛ اتفاقات مختلف در چند سال اخیر گواه این امر است. از سرنگونی پهپاد چند میلیارد دلاری تا حضور در آب‌های آزاد و موشک‌باران پایگاه موشکی آمریکا در عراق نشانه قدرت ایران است و در برابر همه این‌ها، استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا فقط سکوت کرده است.
او تصریح کرد: ما امسال یوم‌الله ۱۳ آبان را با وحدت و همدلی و اتحاد در کنار هم جشن می‌گیریم و با یاد پیامبر رحمت و مهربانی بر محو مستکبران عالم به‌ویژه شیطان بزرگ آمریکا تأکید می‌کنیم و مانند ۴۱ سال گذشته عمر انقلاب، عمق نفرت خود را از سیاست‌های استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا با شعار مرگ بر آمریکا اعلام می‌داریم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار