فرمانده سپاه سبزوار:

به زودی شاهد سقوط امپراطوری پوشالی غرب خواهیم بود

فرمانده سپاه سبزوار گفت:ب ه زودی شاهد سقوط امپراطوری پوشالی غرب بوده و تحقق آرمان بلند انقلاب اسلامی هستیم.
کد خبر: ۹۲۹۰۱۲۴
|
۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۲

هادی موحدنیا در گفت گو با خبرنگار خبرکزاری بسیج در خراسان رضوی؛ به مناسبت هفته بسیج دانش آموزی با بیان اینکه دانش آموزان امروز نیز همانند دانش آموزان دهه ۶۰ در راه دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی ثابت قدم هستند اظهار داشت:هفته بسیج دانش آموزی فرصت مناسبی است تا دانش آموزان این روحیه که به پیروی از شهیدان در راه حفظ ارزش‌ها ثابت قدم هستند را به دشمنان نشان دهند.

وی با بیان اینکه دانش آموزان امروز هم در سنگر علم آموزی و هم در سنگر دفاع از آرمان‌های انقلاب و اسلام در حال مجاهدت هستند تصریح کرد: امروز دانش آموزان در حوزه جنگ نرم در نبردی نابرابر با دشمن درگیر هستند.

موحد نیا در ادامه با اشاره به برنامه‌های تدوین شده در خصوص هفته بسیج دانش آموزی و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در اجرای این برنامه‌ها عنوان کرد: استفاده حداکثری از ظرفیت فضای مجازی در اجرای برنامه‌ها در دستور کار قرار خواهدگرفت.

وی با بیان اینکه در این هفته ۲۹ عنوان برنامه به همت بسیج دانش آموزی ناحیه سبزوار در نظر گرفته شده است افزود: پویش‌های متعدد فرهنگی وهنری با محوریت دانش آموزی در این هفته یکی از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که اجرایی خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سبزوار با اشاره به اینکه روحیه استکبار ستیزی و دفاع از مظلومان در سراسر عالم شاخصه اصلی دانش آموزان بسیجی است ادامه دادیقینا دانش آموزان در دهه پنجم انقلاب اسلامی با همان روحیه و انگیزه دانش آموزان ابتدای انقلاب در سنگر‌های حفظ ارزش‌ها فعال و پرتلاش حاضر هستند.

موحد نیا با بیان اینکه هرچند امسال به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی راهپیمایی روز ۱۳ آبان میسر نیست ادامه داد: تمام کسانی که به این مسیر اعتقاد راسخ دارند طوفانی را در فضای مجازی علیه استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا راه اندازی خواهند کرد.

وی ابراز امیدواری کرد: به مدد الهی و با الطاف ائمه اطهار(ع) بزودی شاهد سقوط امپراطوری پوشالی غرب بوده و شاهد تحقق آرمان بلند انقلاب اسلامی یعنی برافراشته شدن پرچم اسلام در سراسر عالم باشیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار