میدان تیر گردان‌های بیت المقدس و امام حسین (ع) در درگز برگزار شد

فرمانده سپاه درگز گفت: افزایش توان رزمی، تقویت روحیه شجاعت، ایثارگری و آمادگی همه جانبه برای مقابله با تهدیدات احتمالی از اهداف برگزاری این اردو است.
کد خبر: ۹۲۸۹۷۵۹
|
۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، فراخوانی و میدان تیر گردان بیت المقدس حوزه‌های مقاومت بسیج مالک اشتر، سلمان فارسی، مقداد و ابوذر غفاری با حضورفرمانده ناحیه مقاومت بسیج درگز به منظور حفظ آمادگی و توان رزمی بسیجیان برگزار شد.

سرهنگ پاسدار رسول زیدانلو فرمانده ناحیه مقاومت بسیج درگز گفت: این برنامه با هدف آشنایی بسیجیان گردان‌ها با فنون رزم و اصول دفاعی و تیراندازی به صورت یک روزه برای هر گردان در اردوگاه قدس شهرستان برگزار شد.

وی افزود: در این میدان تیر اعضای گردان‌های بیت المقدس با گذراندن کلاس‌های آموزشی و عملی کار با سلاح عمومی و تخصصی، نحوه باز و بسته کردن سلاح و نحوه تیر اندازی آشنا شدند و در پایان به صورت عملی به تیر اندازی پرداختند.

زیدانلو در پایان ضمن تقدیر از تلاش‌های فرماندهان حوزه‌های مقاومت و مسئولین دسته‌های گردان‌ها گفت: به همت فرماندهان فرماندهان حوزه‌های مقاومت تا کنون بیش از ۱۰۰۰ نفر از بسیجیان حوزه‌ها در میدان تیر حاضر شده اند و ضمن گذراندن کلاس‌های آموزشی، مهارت‌های تیراندازی خود را به مرحله اجرا گذاشته اند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار