مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذر بایجان شرقی:

تربیت کادر متشرع برای انقلاب از وظایف بسیج دانشجویی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذر بایجان شرقی با اشاره به ظرفیت های بسیج دانشجویی در بین اقشار مختلف بسیج، گفت: جذب و تربیت کادر معنوی و متشرع برای انقلاب اسلامی از وظایف بسیج دانشجویی است.
کد خبر: ۹۲۸۸۸۲۰
|
۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی زاده سرایی در جمع مسئولان دفاتر و حوزه های بسیج دانشجویی استان، افزود: در برهه کنونی استکبار جهانی و دشمنان نظام اسلامی درصدد شبه افکنی در سطج جامعه به ویژه در بین قشر جوان ودانشجو هستند، که بسیج دانشجویی باید با تمام توان نسبت به بصیرت افزایی وخنثی نمودن این توطئه ها قدم بردارد.

وی اضافه کرد: بسیج دانشجویی نیروی فعال وپویای جامعه است که باید با انحرافات مقابله و در ماموریت های خود از افراط و تفریط پرهیز کند.

حجت الاسلام سرایی در بخش دیگری از سخنان خود به روحیه معنوی ورشادت های جوانان در عرصه های مختلف از جمله دوران دفاع مقدس ومقابله با جریانات تکفیری اشاره و بیان کرد: امروز جوانان بسیجی باید ادامه دهندگان راه شهدا باشند و در عرصه های مختلف نسبت به پیشبرد اهداف وآرمان های انقلاب اسلامی و دفاع از ارزش ها، حضور فعال و تاثیر گذار داشته باشند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار