خبرهای داغ:

برگزاری برنامه «آمدم‌ای شاه پناهم بده» در شاهرود+ تصاویر

مراسم عزاداری سالروز شهادت امام رضا (ع) با عنوان «آمدم‌ای شاه پناهم بده» به همت کانون مرکزی خادمیاران رضوی شهرستان شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۸۶۰۳۴
|
۲۶ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در سالروز شهادت امام رئوف (ع)، مراسم عزاداری با عنوان «آمدم‌ای شاه پناهم بده» در ساعت گل شاهرود به همت کانون مرکزی خادمیاران رضوی این شهرستان برگزار شد.
در این مراسم که اقشار مختلف مردم و فرماندار شهرستان و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، امام جمعه موقت شاهرود و تعدادی از مسؤولان حضور داشتند، مرثیه‌سرایی و زیارت امین‌الله با صدای مداحان اهل‌بیت (ع) انجام شد.
همچنین حجت‌الاسلام محسن مدیحی به سخنرانی در مورد سیره امام رضا (ع) و اهمیت ولایت‌مداری در جامعه دینی پرداخت و تأکید کرد: در جامعه با حضور منافقین، امام جامعه تنها می‌ماند و در زمان امام رضا (ع) با اینکه جامعه شیعی بود؛ اما مکر منافقین سبب تنهایی امام رضا (ع) شد.
وی با بیان اینکه جریان نفاق و منافقین از زمان پیامبر اسلام (ص) آغاز شد و در زمان سایر ائمه اطهار (ع) ادامه داشت، افزود: امروز هم جریان نفاق وجود دارد و تلاش می‌کند تا با نفوذ در جامعه دینی، مسیر اسلام ناب را تغییر دهد.
این روحانی افزود: باید همه با عبرت از تاریخ اسلام، مراقب جریان نفوذ و منافقین باشیم و در این مسیر باید تابع ولایت بود.
در این مراسم، بسته‌های تبرکی رضوی به همه شرکت‌کنندگان که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی حضور داشتند، اهدا شد.
عکاس: کاشانی
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار