نائب رئیس مجلس شورای اسلامی:

عبور از نفس اولین آزمایش مسئولان و خواص است

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی بیان داشت: عبور از نفس و تابع امام جامعه بودن اولین آزمایش مسئولان و خواص است.
کد خبر: ۹۲۸۵۱۴۵
|
۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج  از خراسان رضوی؛ دکتر قاضی زاده هاشمی در جلسه هدایت سیاسی در نمازخانه لشکر عملیاتی مردم پایه پنج نصر  بیان داشت: هر امتی که در مسیر تحقق حق برخیزد و بر علیه ظالمان جهان قیام نماید و به مقابله با آن‌ها بپردازد از سمت خدا مورد چهار آزمایش قرار می‌گیرد، که خداوند در داستان حضرت طالوت این آزمایشات را بر می‌شمارد.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی همچنین افزود: اولین آزمایش این است که مسئولان و خواص ار نفس خود عبور کنند  و تابع امر مولا باشند.

وی همچنین اضافه نمود: دومین آزمایش امت صبر بر سختی‌ها و ناملایمات است، که این صبر یک حالت فعال و پویا و در صحنه است نه یک بی عملی و حرکت منفعلانه در برابر سختی و مشکلات است.

نائب رئیس مجلس ادامه داد: سومین آزمایش بهره از ثروت و مال دنیا به مقدار لازم و عدم وابستگی به مال دنیا وعدم دنیا پرستی بوده که در مسیر دفاع از حق چابکی را از دست ندهید.

وی افزود: آخرین آزمایش خدا از امت حق طلب ایستادگی در برابر دشمن به ظاهر قدرتمند با توکل و اتکا به خداوند است.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی همچنین بیان داشت: حال نکته‌ای که ما امروزه به آن نیاز مبرم داریم این است که برگردیم به اجرای کامل دستورات امام جامعه؛ زیرا هرجه بهتر به این دستورات عمل شود ما موفق‌تر عمل کرده‌ایم که بعنوان مثال می‌توان به توان نظامی جمهوری اسلامی اشاره نمود که مسئولان آن خالصانه در عرصه‌های دفاعی فرمان نائب امام زمان (عج) را اجرا نموده اند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار