خبرهای داغ:

بیش از ۹۸۱۶ ماموریت امدادی شهری و جاده‌ای طی ۶ ماهه در شاهرود

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی شاهرود گفت: بیش از ۹۸۱۶ ماموریت شهری و جاده‌ای طی ۶ ماهه نخست امسال انجام شده است.
کد خبر: ۹۲۸۳۷۴۷
|
۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۲۲:۲۸
بیش از ۹۸۱۶ ماموریت امدادی شهری و جاده‌ای طی ۶ ماهه در شاهروددکتر آرش صیدآبادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در شاهرود با اشاره به عملکرد شش ماهه نخست این مرکز اظهار کرد: ۹۸۱۶ ماموریت شهری و جاده‌ای در ۶ ماهه نخست امسال توسط اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی شاهرود به ثبت رسیده است.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود گفت: از این تعداد ماموریتی که در سطح حوزه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی شاهرود انجام شده، ۱۴۸۹ ماموریت آن حوادث تصادفی و ۸۳۲۷ ماموریت نیز حوادث غیر تصادفی بود.
وی خاطرنشان کرد: طی ۶ ماه ابتدای سال‌جاری، ۶۳۹۸ ماموریت شهری و ۱۹۲۹ ماموریت جاده‌ای غیر تصادفی انجام شد که ۳۹۶۶ بیمار به بیمارستان اعزام، ۴۲۲۰ بیمار در محل درمان و ۱۸۹ بیمار نیز جان خود را از دست دادند.
صیدآبادی تصریح کرد: ۹۴۲ ماموریت شهری و ۵۴۷ ماموریت جاده‌ای تصادفی بوده که جمعا ۱۵۸۱ مورد اعزام به بیمارستان داشتیم، ۱۷۷۰ مورد در محل درمان شدند و ۱۹ بیمار نیز جان خود را ازدست دادند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار