با حضور رئیس سازمان بسیج عشایر کشور انجام شد؛

کلنگ زنی و افتتاح پروژه های محرومیت زدایی در منطقه عشایری صمصامی

با حضور رئیس سازمان بسیج عشایر کشور، آئین کلنگ زنی و افتتاح پروژه های محرومیت زدایی در منطقه عشایری صمصامی استان انجام شد.
کد خبر: ۹۲۸۲۳۸۴
|
۱۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج  استان چهارمحال و بختیاری، رئیس سازمان بسیج عشایر کشور در دومین روز از سفر خود به استان چهارمحال و بختیاری به همراه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج عشایری استان با حضور در منطقه عشایری صمصامی، با عشایر این منطقه دیدار و گفتگو کرد.

افتتاح پل شهدای عشایر منطقه صمصامی با هزینه ای بالغ بر 450 میلیون ریال با همکاری اداره کل امور عشایراستان، به عنوان مهمترین کوچ راه عشایر از چهارمحال و بختیاری به استان خوزستان با حضور رئیس سازمان بسیج عشایر کشور، مدیرکل امور عشایر استان و فرمانده ناحیه عشایری  استان در این روز انجام شد.

کلنگ زنی ساخت مدرسه سه کلاسه در روستای گل سرخ، حضور در گلزار شهدای منطقه و ادای احترام به شهدای عشایر، دیدار با خانواده شهید شهریار کریمی از شهدای عشایر منطقه صمصامی ، بازدید از پایگاههای مقاومت بسیج عشایری فخر آباد و دیدار با عشایر در مسیر کوچ از دیگر برنامه های رئیس سازمان بسیج عشایر کشور در سفر به صمصامی بود.

سرهنگ سعیدی با حضور در دبستان برکت امام خمینی(ره) صمصامی هدایایی از جمله کیف و لوازم التحریر به 70 نفر از دانش آموزان این مدرسه اهدا کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار