خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قاینات:

رمز موفقیت شهدا حمایت از ولی فقیه و دفاع از ولایت بود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه قاینات گفت: رمز موفقیت شهدا حمایت از ولی فقیه و دفاع از ولایت بود.
کد خبر: ۹۲۸۱۰۷۶
|
۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، در هفتمین روز از هفته دفاع مقدس برنامه آبروی محله با یاد شهید دانش آموز "علی عارف نژاد" در درب منزل پدری شهید با حضور جمعی از دانش آموزان و همسایگان این شهید بزرگوار به همت حوزه بسیج دانش آموزی حضرت خدیجه(س) و حوزه مقاومت بسیج شهید فهمیده برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام وافی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه قاینات با اشاره به رشادت های شهدا و رزمندگان و جانبازان در دوران جنگ تحمیلی بیان داشت: اگر جان فشانی ها و رشادتهای این دلاور مردان نبود خاک ما و میهن ما را پودر می کردند و شهدا و جانبازان و ایثارگران بودند که با علمداری ولایت برای همیشه سایه جنگ از کشور ما برداشته شد.

وی ادامه داد: اگر شهدا ما نبودند انسان های غافل همه چیز را در عالم خراب می کردند و این شهدا بودند که راه و رسم مردانگی را در دنیا به ما نشان دادند.

حجت الاسلام وافی ادامه داد: رمز موفقیت شهدا حمایت از ولی فقیه ودفاع از ولایت بود و کاری کردند که دشمنان و سرسپردگان عالم به فکر حمله به ایران نباشند و ورشکستگان سیاسی و معنوی بدانند که رویش های ما زیاد است واگر اتفاقی بیفتد جوانان ما قوی تر به صحنه خواهند آمد .

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار