فرمانده سپاه ناحیه بردسکن:

تربیت جوانان مومن انقلابی در اموزش و پرورش شکل می‌گیرد

نگاه انقلابی و تربیت جوانان مومن انقلابی در اموزش و پرورش شکل می‌گیرد.
کد خبر: ۹۲۸۰۹۳۹
|
۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ فرمانده، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه، فرمانده بسیج دانش آموزی و فرهنگیان شهرستان، فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام رضا (ع) انابد و جمعی ازکارکنان سپاه ناحیه بردسکن با مدیر جدید آموزش و پرورش این شهرستان دیدار و انتصاب وی را به این سمت تبریک گفتند.
 
در این دیدار سرهنگ جنیدی فرمانده سپاه ناحیه بردسکن اظهار داشت: اموزش و پرورش یکی از ارگان‌هایی است که حساسیت و تاثیر گذاری زیادی دارد.
 
وی با بیان اینکه نگاه انقلابی و تربیت جوانان مومن انقلابی در اموزش و پرورش شکل میگیرد، گفت: اموزش و پرورش با همکاری بسیج دانش آموزی میتوانند تاثیرات بسزایی را در بحث طرح شهید بهنام محمدی و تربیت دانش آموران در تراز انقلاب داشته باشند.
 
همچنین علی چراغیان مدیرجدید آموزش و پرورش بردسکن در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از فرمانده سپاه ناحیه بردسکن افزود: همگی باید برای اشاعه فرهنگ اسلامی تلاش کنیم و انقلاب اسلامی را بیشتر نشر دهیم...

وی افزود: هئیت اندیشه ورز آموزش و پرورش در حال تاسیس است که در مسائل فرهنگی و اموزشی طرح و برنامه بسیاری دارد.
 
لازم به ذکر است مدیر جدید آموزش و پرورش شهرستان از نیرو‌های ارزشی و بنام شهرستان و عضو شبکه هادیان سیاسی سپاه ناحیه بردسکن می‌باشد که با مجموعه سپا ه. ناحیه همکاری زیادی داشته و دارد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار