مرمت دو مدرسه عشایری توسط بسیجیان گروه جهادی شهید حججی انابد

؛ اردوی ۲ روزه گروه جهادی شهیدحججی پایگاه مقاومت بسیج شهیدان صادقی شهرانابد جهت مرمت مدارس عشایری روستای معدن سیاه و محمد زورآب و دیوار کشی و نصب درب حیاط یک خانواده محروم در روستای محمد زورآب با همکاری حوزه مقاومت بسیج امام رضا (ع) انابد، بسیج سازندگی ناحیه و واحد ماشین آلات شهرداری انابد برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۸۰۳۷۱
|
۰۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ سرهنگ پاسدار علی پورمحمد، جانشین سپاه ناحیه بردسکن در بازدید از مکان‌هایی که بسیجیان این گروه جهادی مشغول به کار بودند گفت: گروه جهادی شهیدحججی انابد از گروه‌های جهادی شاخص شهرستان است. حضور این عزیزان در هفته دفاع مقدس در این مناطق دور افتاده و کمک به مرمت فضا‌های آموزشی و کمک به محرومین تداعی کننده روحیه ایثار و شهادت است که در سال‌های دفاع مقدس بین همه وجود داشته است.
 
وی افزود: امروز دربین اعضای این گروه جهادی جوانان ونوجوانانی حضور دارند که با همان روحیه ایثار و از خودگذشتگی دوران دفاع مقدس در این اردو حضور پیداکردند و من وظیفه خودم دانستم که درجمع این عزیزان حاضر شوم و از این حرکت جهادی آن‌ها تشکر و قدردانی کنم و عرض خسته نباشید به این عزیزان داشته باشم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار