خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سمیرم خبرداد:

اجرای برنامه های متنوع هفته دفاع مقدس با محوریت مردم شهرستان سمیرم

سرهنگ پاسدار هوشنگ نوابی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سمیرم در گفتگو با خبرنگاران از اجرای برنامه های متنوع درشهرستان به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد . نوابی افزود در چهلمین سالگرد دفاع مقدس برنامه های هفته دفاع مقدس با محوریت مردم و استفاده از فضای مجازی ورعایت پروتکل های بهداشتی در اجرای برنامه ها انجام خواهد شد.
کد خبر: ۹۲۷۷۴۲۳
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۲:۴۰

 به گزارش خبرنگار بسیج از سمیرم : سرهنگ هوشنگ نوابی داولین روز هفته دفاع مقدس ضمن گرامیداشت این هفته، در مصاحبه با خبرنگاران عنوان نمود: در ۴۰ سالگی دفاع مقدس برنامه‌های متنوعی با محوریت مردم برگزار خواهد شد، وی افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا امسال این برنامه‌ها بیشتر در فضای باز و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و با استفاده از ظرفیت فضای مجازی برگزار خواهد شد.

 نوابی بیان کرد: دیدار با خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان درب منزل با عنوان "افتخار کوچه و آبروی محله"، غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا، برگزاری یادواره شهدا، برپایی ایستگاه‌های سلامت، اعزام کاروان سلامت به نقاط محروم، ویزیت رایگان عموم مردم در مراکز درمانی بسیج در روز دوشنبه ۳۱ شهریور ماه، برگزاری مسابقات فرهنگی، هنری و ورزشی، همایش پیاده‌روی کارکنان، صدور بیانیه بمناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و رژه خودرویی و موتوری در سطح شهر از جمله برنامه‌های هفته گرامیداشت دفاع مقدس در شهرستان می‌باشد.

فرمانده ناحیه سمیرم بیان داشت، برپایی نمایشگاه عکس و پوستر، همایش تجلیل از رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس، به صدا در آوردن زنگ مقاومت و پیروزی در مدارس، برگزاری طرح "یک کاسب، یک دانش آموز"، خاطره گویی و روایتگری راویان، ارسال پیامک با محتوی دفاع مقدس به مردم، برگزاری مراسم روز سرباز و تجلیل از سربازان نمونه، برگزاری مسابقه کتابخوانی از دیگر برنامه های هفته دفاع مقدس در شهرستان دانست.

وی بازدید علمی از واحدهای تولیدی و صنعتی، برگزاری نشست با موضوع کاهش آسیب‌های اجتماعی، ساخت خانه محروم و ختم قرآن، مشارکت در تامین جهیزیه نوعروسان بی بضاعت، تبیین گام دوم انقلاب، برگزاری یادواره شهدا در فضای مجازی، برپایی میز خدمت ، بازدید از طرح های اقتصاد مقاومتی و نشست تحکیم بنیان خانواده، و رونمایی از کتاب را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس درشهرستان است

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار