خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عجب شیر:

دفاع مقدس رویدادی الهی در دفاع از اسلام و ایران بود

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عجب شیر گفت: ملت ایران نباید یاد روزهای بزرگ را به دست فراموشی بسپارد از جمله آن روزهای بزرگ دفاع مقدس که یک حادثه الهی به وسیله‌ مردم و با دست مردم مدیریت و هدایت شد.
کد خبر: ۹۲۷۷۲۲۴
|
۳۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام علی رشیدی بمناسبت هفته دفاع مقدس، افزود: در دفاع مقدس یک جنگ عمومی و بین ‌المللی علیه ملّت ایران بود؛ ناتو، آمریکا و شورویِ و ... با کمک های مادی و تبلیغات شان در همه ‌ی دنیا علیه جمهوری اسلامی ایران تلاش میکرد.

وی به رشادت های مردم ایران اشاره و بیان کرد: ملت ایران نشان داد آنجایی که پای دفاع از آرمان ها و هویت ملی در میان باشد با ایستادگی و شجاعت در مقابل استکبار می تواند برای ملت های دیگر، به عنوان الگو و سرمشق به حساب بیاید.

حجت الاسلام رشیدی ادامه داد: دشمنان نظام اسلامی فکر می كنند كه به‌ خاطر فشار تحریم و محاصره‌ اقتصادی، ملّت ایران تسلیم می شود اما به لطف خدا این آرزو را به گور خواهند برد.

وی با اشاره به بیاناتی از رهبر فرزانه، اظهارداشت: ملت ایران روح اعتماد به نفس ملی را به وسیله‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ هشت سال دفاع قدرتمندانه توانست در خود تقویت كند، توانست استعدادها را در خود شكوفا كند، توانست ظرفیت های ناشناخته‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ خود را بشناسد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه عجب شیر  در پایان به ایثارگری شهدا اشاره و افزود: اگر این شهیدان عزیز نمی‌بودند و سد راه دشمن نمی‌شدند، سرنوشت ایران و اسلام چیز دیگری می شد برای مثال مادر چهار شهیدی که جان فرزاندنش را نثار انقلاب کرد تا اشک امام امت را نبیند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار