خبرهای داغ:

برگزاری نشست هم اندیشی بازی‌های بومی و محلی کارگران شهرستان سرخه

انجمن بازی‌های بومی و محلی کارگران شهرستان سرخه میزبانی رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی تشکیل شد.
کد خبر: ۹۲۷۴۹۰۹
|
۲۳ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، سومین نشست هم اندیشی بازی‌های بومی و محلی با حضور اعضای انجمن شهرستان سرخه به میزبانی احسانی رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی تشکیل شد.
ابتدا ضمن تبریک روز خبرنگار و گرامیداشت یاد شهید محمود صارمی خبر نگار جمهوری اسلامی گزارشی از عملکرد جشنواره بومی محلی و جشنواره دستپخت غذای محلی و سنتی انجام شده و جشنواره نان حرکت و برکت ارائه شد.
در این نشست مهندس احسانی رئیس محترم اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان سرخه ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد این انجمن حمایت خود از برنامه را اعلام کرد.
حافظی دبیر انجمن افزود: بازی‌های بومی و محلی را در جمع کارگران شرکت و کارخانجات اجرا شده تا موجبات شادابی و نشاط کارگران در فضای کاری را ایجاد نماید.
مومن آبادی اظهار داشت: باید به قشر زحمتکش کارگر توجه ویژه‌ای داشته باشیم تا با طرح برنامه‌ای مدون در این راستا بتوانیم گام مهمی در حفظ واحیای بازی‌های بومی و محلی برداریم.
در پایان اعضای انجمن خواستار آن شدند که رابطی از سوی مهندس رئیس اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی معرفی شود تا تعامل بیشتری بین اداره تعاون، کار ورفاه اجتماعی و انجمن بوجود آید. /ع
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار