خبرهای داغ:

برگزاری سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی وزارت نیرو در استان سمنان

سیزدهمین دوره مسابقات قرآن و نماز ویژه کارکنان و همسر همکاران صنعت آب و برق استان سمنان، به میزبانی شرکت توزیع برق استان برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۷۴۱۵۱
|
۲۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۹
برگزاری سیزدهمین دوره مسابقات قرآنی وزارت نیرو در استان سمنانبه گزارش خبرگزاری بسیج از استان سمنان، دبیر امور فرهنگی و دینی صنعت آب و برق استان سمنان گفت: این مسابقات در شش رشته علوم قرآنی شامل؛ قرائت تحقیق، حفظ، مفاهیم، قرائت ترتیل، تحقیق موضوعی و زبان آموزی قرآن به صورت غیرحضوری و الکترونیکی برگزار شد.
ابوالفضل همتی بیان داشت: این مسابقات با مشارکت ۱۷۷ نفر از کارکنان و همسر همکاران شرکت‌های توزیع برق، آب و فاضلاب، برق منطقه‌ای و آب منطقه‌ای سمنان به اجرا درآمده و نفرات برتر هر رشته در دو بخش خواهران و برادران تعیین گردیدند.
وی با اشاره به این که در رشته قرائت ترتیل؛ سعید کلانتری و فاطمه حسن زاده توکلی از توزیع برق و آب منطقه ای، مقام‌های اول را کسب کردند افزود: در رشته قرائت تحقیق؛ علی نادعلی زاده از آب منطقه‌ای و فاطمه فریدونیان از توزیع برق، رتبه‌های نخست را به دست آوردند.
همتی اضافه کرد: در رشته حفظ برادران؛ محمدعلی نصیری و بخش خواهران این رشته؛ افسانه کریم زاده هر دو از توزیع برق، مقام‌های اول را به خود اختصاص دادند.
وی اظهار کرد: در رشته تحقیق موضوعی؛ حسن کلاهی و اکرم حاجی پروانه از برق منطقه‌ای سمنان، به رتبه‌های نخست دست یافتند.
همتی خاطر نشان کرد: رشته‌های مفاهیم و زبان آموزی قرآن به صورت از راه دور و از طریق مرکز آموزشی گیلان به اجرا درآمده و منتخبین این دو رشته قرآنی، ظرف چند روز آینده مشخص و معرفی خواهند شد. /ع
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار