مسئول معاونت سیاسی سپاه امام رضا (ع) در گفت‌وگو با «بسیج»:

اولویت اول دشمنان انقلاب ناامید کردم مردم است

مسئول معاونت سیاسی سپاه امام رضا (ع) گفت: امروز دشمنان این انقلاب، با محور‌ها و راهبرد‌هایی به دنبال ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران هستند که می‌توان به مواردی مانند مایوس سازی و ناامید کردن مردم نسبت به دستاورد‌های انقلاب اسلامی اشاره کرد.
کد خبر: ۹۲۷۲۹۵۴
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۰
سرهنگ پاسدار عباسیان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛ اظهار داشت: دشمنان انقلاب اسلامی ایران بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران با بالاترین هجمه‌های و دشمنی‌ها به دنبال به سقوط کشاندن این انقلاب نوپا بودند، همزمان با این هجمه‌ها آرزوی پیاده سازی اسلام آمریکایی را با شاخصه‌های تسلیم محض در برابر استکبار، سکوت مطلق در برابر جنایات رژیم کودک کش صهیونستی در سرمی پروراندند. با گذشت ۴۱ سال از پیروزی انقلاب اسلامی این آرزو‌ها محقق نگردید و با هدایت و بهره گیری از رهنمود‌های مقام معظم رهبری مردم مقاومت فعال را هوشمندانه دنبال کردند.

وی همچنین افزود: امروز دشمنان این انقلاب، با محور‌ها و راهبرد‌هایی به دنبال ضربه زدن به جمهوری اسلامی ایران هستند که می‌توان به مواردی مانند مایوس سازی و ناامید کردن مردم نسبت به دستاورد‌های انقلاب اسلامی و زیر سوال بردن و کم رنگ نمودن تفکر انقلابی جهادی و گفتمان ما میتوانیم و ترویج بی دین سازی مردم با انواع روش‌ها و ترفند‌های و در بستر جامعه و مجازی می‌باشد.

مسئول سیاسی سپاه امام رضا (ع) همچنین شایان ذکر دانست: اولویت اول دشمنان این انقلاب نا امید کردن مردم است و لازم است در این باب ملت ایران همچون گذشته، این نگاه تحریفی دشمن را با شکست مواجه نمایند ,، زیرا قطعا اگر تحریف شکست بخورد تحریم نیز شکست می‌خورد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار