مدیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تربت حیدریه:

تعهد اشتغال شهرستان تربت حیدریه ۲۹۴۱ نفر است

علی اکبر اسماعیل پناه به تعهد ایجاد اشتغال تربت حیدریه در سال جاری اشاره و اظهار داشت: این رقم ۲ هزار و ۹۴۱ نفر است که تاکنون ۶۱۹ نفر ثبت نام شده اند.
کد خبر: ۹۲۷۲۶۶۷
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۷
 به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ علی اکبر اسماعیل پناه صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته تعاون اظهار کرد: از مجموع ۶۸۹ تعاونی با عضویت ۲۲ هزار و ۱۴ نفر، اکنون ۳۴۳ تعاونی با عضویت ۱۴ هزار و ۳۷۹ عضو فعال هستند.
 
وی تصریح کرد: حجم سرمایه اولیه این تعاونی‌ها ۱۱۵۵ میلیارد و ۴۳۲ میلیون و ۲۲۲ هزار ریال و دلیل غیرفعال بودن برخی تعاونی‌ها همچون تعاونی مسکن، بواسطه پایان زمان فعالیت آن‌ها است.
 
اسماعیل پناه تعداد تعاونی‌های موجود را بدون احتساب سهامداران شرکت‌های تعاونی سهام عدالت اعلام کرد و گفت: گرایش تعاونی‌های تربت حیدریه را تعاونی توسعه و عمران، توسعه روستایی، فرش، کشاورزی، تامین نیاز مصرف‌کنندگان، اعتبار، مسکن، معدنی و تولیدی صنعتی است.
 
وی تعهد انعقاد قرارداد در طرح کارورزی دانش آموختگان در سال‌جاری را، ۷۵ نفر اعلام کرد و بیان داشت: تاکنون تعداد ۲۰ قرارداد منعقد شده‌است.
 
اسماعیل‌پناه همچنین گفت: تعهد معافیت بیمه‌ای امسال تعداد ۶۰ نفر است که تاکنون ۵۵ نفر معادل ۹۲ درصد از این معافیت استفاده کرده‌اند و میزان اعتبار مشاغل خانگی ابلاغ شده به شهرستان برای امسال مبلغ ۱۰ میلیارد ریال می‌باشد که در حال تشکیل پرونده و معرفی به بانک هستند.
 
وی در خصوص تسهیلات واحد‌های آسیب دیده از کرونا نیز گفت: تعداد واحد‌های واجد شرایط دریافت تسهیلات سه هزار و ۶۶۱ واحد با میزان اشتغال ۶ هزار و ۷۸۶ نفر و حدود ۷۰۰ میلیارد ریال است که تاکنون هزار و ۹۶۵ واحد با میزان اشتغال ۲ هزار و ۵۱۶ نفر و به مبلغ ۲۱۶ میلیارد ریال ثبت‌نام کرده‌اند و مبلغ پرداختی ثبت شده در سامانه تاکنون ۴۹ میلیارد ریال است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار