رئیس اداره اوقاف و امور خیره شهرستان سبزوار:

توزیع ۲۵ تن برنج بین نیازمندان سبزواری

حجت‌الاسلام مهدوی خواه گفت: در راستای اجرای نیات موقوفات سبزوار ۲۵ تن برنج ایرانی در بین نیازمندان سبزوار توزیع خواهد شد
کد خبر: ۹۲۷۰۵۴۰
|
۰۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۹
حجت اسلام جعفر مهدوی خواه در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی؛  با اشاره به اجرای طرح کمک به نیازمندان در ماه محرم اظهار داشت: در راستای اجرای نیات موقوفات سبزوار ۲۵ تن برنج ایرانی در بین نیازمندان سبزوار توزیع خواهد شد.

وی بابیان اینکه در این طرح ۲۵۰۰ خانوار نیازمند موردحمایت قرار خواهند گرفت تصریح کرد: با توجه به اینکه توزیع این برنج‌ها با اجرای نیات موقوفه روضه‌خوانی صورت می‌گیرد ادامه داد: پس از برگزاری مراسم اباعبدالله توزیع برنج بین نیازمندان آغاز خواهد شد.

وی هزینه اجرای این طرح را ۲ میلیارد ۵۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و افزود: این مبلغ از محل عواید موقوفات تامین می‌شود.

مهدوی خواه در ادامه با اشاره به لزوم حفظ پروتکل‌های بهداشتی در توزیع غذای نذری و سفره‌های عزاداری تأکید کرد: امسال درحرکتی هماهنگ ۱۱۴ هزار پرس غذای گرم به‌صورت متمرکز طبخ شده و در بین هیئات توزیع خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این اقدام در راستای حفظ موازین بهداشتی و پروتکل‌های اعلامی از سوی ستاد کرونا انجام‌شده است تصریح کرد: توزیع این غذا‌ها در بین هیئت‌های مجوز داری صورت می‌گیرد که در سامانه بیرق ثبت‌نام کرده و مجوز‌های لازم برای عزاداری را دریافت کرده‌اند صورت می‌گیرد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه سبزوار همچنین ادامه داد: ۱۷ تن برنج نیز برای طبخ در روستا‌ها و توزیع بین عزاداران ارسال‌شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار