خبرهای داغ:
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان جنوبی خبر داد

مشارکت خراسان جنوبی در ساخت صحن امام محمد باقر (ع) در کاظمین

رئیس ستاد بازسازی عتبات و عالیات خراسان جنوبی با بیان اینکه مردم خراسان جنوبی از ابتدای سال تاکنون حدود دو میلیارد تومان به بازسازی عتبات عالیات کمک کرده اند، گفت: پروژه صحن امام محمد باقر (ع) در کاظمین امسال آغاز می‌شود و خراسان جنوبی به همراه استان‌های خراسان رضوی و شمالی، قم و فارس، به عنوان استان معین این پروژه است.
کد خبر: ۹۲۶۷۱۷۴
|
۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، جوینده رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان گفت: تعهد برای کمک به عتبات کمک دو میلیارد تومانی مردم برای کمک به بازسازی عتبات عالیات عالیات پارسال، سه میلیارد تومان بود که برای امسال تامین سه میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان تعهد شده است.

جوینده افزود: هم اکنون حدود دو میلیارد تومان از تعهد امسال جمع آوری شده که این احتمال وجود دارد تا پایان سال بیش از میزان تعهد استان محقق شود.

وی با بیان اینکه برنامه بازسازی عتبات عالیات همچنان ادامه دارد، گفت: صحن حضرت زهرا (س) در نجف امسال به پایان می‌رسد و در کربلا صحن حضرت عقیل ادامه دارد که برنامه تامین مصالح از داخل استان است.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان گفت: پروژه احداث صحن امام محمد باقر (ع) در کاظمین امسال آغاز می‌شود و خراسان جنوبی به همراه استان‌های خراسان رضوی و شمالی، قم و فارس، به عنوان استان معین این پروژه است.

جوینده افزود: زمان مورد نیاز برای ساخت صحن امام محمدباقر (ع) سه سال پیش‌بینی شده است. 
 
انتهای پیام/
 
منبع: خبرگزاری صدا و سیما
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار