خبرهای داغ:

پیام تبریک نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس به مناسبت روز خبرنگار

نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون تحقیق مجلس در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت.
کد خبر: ۹۲۶۴۲۸۱
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۳
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، علی اصغر خانی نماینده مردم شهرستان‌های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی و رئیس کمیسیون تحقیق مجلس در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت.
متن پیام این نماینده ملت به شرح ذیل است:
نامگذاری هفده مرداد به مناسبت شهادت خبرنگار عرصه اطلاع‌رسانی و خبر، شهید محمود صارمی به عنوان روز خبرنگار، بهانه‌ای است برای قدرشناسی از زحمات و تلاش‌های خبرنگاران و سفیران بالندگی و پایندگی عرصه اطلاع‌رسانی؛ گوهرنگارانی که با قلم زرین و بیان شیوای خویش بیرق آگاهی‌بخشی را به پا داشته‌اند.
خبرنگاران به مثابه چشم بینا و گوش شنوای جامعه، با ایفای نقش صحیح خود می‌توانند جامعه را به سوی پیشرفت سوق دهند. انصاف در تحلیل، دقت در تنظیم، تعهد در انتشار و شهامت در نوشتار حقایق، پیشران توسعه‌ی فرهنگی و عامل مستقیم در ارتقای کیفی افکار عمومی جامعه بوده و از این رو، قلم متعهد و رسانه‌ی بیدار، یقینا رکن مهم دموکراسی دینی و جامعه ایمانی ست.
اینجانب ضمن تبریک روز خبرنگار به تمامی خبرنگاران و خانواده بزرگ اطلاع‌رسانی و اصحاب رسانه کشور، خاصه شهرستان‌های شاهرود و میامی که بی‌چشمداشت در این عرصه فعالیت می‌کنند، توفیق روزافزون این عزیزان متعهد را در سایه توجهات حضرت، ولی عصر (عج) و تحت زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامی از درگاه ایزدمنان خواستارم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار