کارشناس سیاسی در گفت وگو با بسیج مطرح کرد:

جریان تحریف؛ دست های پشت پرده ای که رو شد

امام خامنه ای (مدظله العالی)، با مطرح کردن جریان تحریف در کشور، نگاه ها را به پشت پرده بسیاری از مسائل موجود در کشور تغییر داد و با خردمندی تمام موجب رسوایی جریان باطل شد.
کد خبر: ۹۲۶۲۷۲۷
|
۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ محمد رضا عسکری ارمندی کارشناس ارشد علوم سیاسی در گفتگو با خبرنگار بسیج با اشاره به تاکیدات اخیر رهبر انقلاب مبنی بر این که یکی از لازمه‌های رهایی از تحریم، مقابله با جریان تحریف حقایق است، گفت: طرح جریان تحریف توسط مقام معظم رهبری همان حلقه گمشده‌ای بود که اهل سیاست از کارشناسان تا اندیشمندان سیاسی داخلی آن را کشف نکرده بودند.

وی افزود: ریشه و پشت پرده بسیاری از مشکلات موجود در کشور جریان تحریف است جریانی که با هدف کمرنگ کردن ارزش‌ها و اصول انقلابی همچون اعتماد و عزت نفس ملی، استقلال و حفظ تمامیت ارضی، مقاومت و پایداری اسلامی و... در صدد وارانه جلوه دادن حقایق بوده اند.

عسکری ارمندی تصریح کرد: جریان تحریف در واقع همان کاری را می‌کند که دشمنان انقلاب به خصوص محور شیاطین با تحریم و بایکوت اقتصادی- سیاسی- امنیتی و.. دنبال می‌کنند و افرادی با رهبری این جریان در داخل در صدد تضعیف اراده مردم ایران بودند، اما با طرح این مسئله توسط امام خامنه‌ای (مد ظله العالی)، نقشه هایشان رو شد.
این کارشناس سیاسی در ادامه گفت: در واقع مهمترین هدف جریان تحریف حقایق، تضعیف روحیه مردم و افزایش بی اعتمادی نسبت به نظام است در حالی که با وجود رهبری خردمند، اهداف این جریان شناخته شد و اهل فکر و بصیرت آگاهانه پیام ارزشمند آن را دریافتند.

وی با اشاره به اینکه جریان تحریف به دنبال تغییر و برعکس کردن حقایق انقلاب و نظام و مضاعف جلوه دادن مشکلات است، افزود: هدف اصلی جریان تحریف بر مبنای تضعیف روحیه مردمی است که در ۴۰ سال گذشته در هر شرایطی پشتوانه انقلاب بوده اند برای مثال مقاومت اسلامی در همه عرصه‌های سیاسی-اقتصادی-امنیتی و.. یک اصل اساسی در انقلاب اسلامی بوده، در حالی که کمرنگ شدن آن یعنی همان تن دادن به مذاکرات طولانی با کشور‌های غربی که نتیجه آن فقط اتلاف وقت و سرمایه‌های این کشور بود.

عسکری ارمندی در پایان گفت: در این مسئله آنچه مهم است دریافت پیام سخنان رهبر عزیز انقلاب است، قطعا مردم ایران در تحلیل و ارزیابی حقایق این نکته مهم را مورد توجه قرار می‌دهند و فریب جریان تحریف و فرافکنی رسانه‌ای آن‌ها را نخواهند خورد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار