خبرهای داغ:

هم اندیشی صالحین بسیج در دفتر امام جمعه باباحیدر

جلسه قرارگاه صالحین بسیج با محوریت دهه امامت و ولایت و رزمایش کمک مواسات و کمک مؤمنانه در دفتر امام جمعه شهر باباحیدر برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۶۱۷۰۳
|
۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛جلسه قرارگاه صالحین شهر باباحیدر در دفتر امام جمعه  این شهر با حضور فرمانده سپاه ناحیه فارسان و مسئول دفترنمایندگی ولی فقیه در این ناحیه، برگزار شد.

امام جمعه شهر باباحیدر در این نشست گفت: احادیث زیادی در قرآن راجع به شان و منزلت انسان داریم تا جایی که خداوند انسان را اشرف مخلوقات دانسته و جانشین خود بر روی زمین می خواند، لذا رسد آدمی به جایی که به جز خدا نبیند؛ اما نه هر آدمی، انسان باید خود را بسازد تا به درجات بالا برسد.

حجت الاسلام یاوری افزود: در احادیث زیادی داریم که شریف ترین کارها خود سازی و انسان سازی است.

وی اضافه کرد: در تعليم و تربيت، جذب كردن پيش از ساختن است  و جذب كردن ديگران، غالبا زمينه سازى مى خواهد و به كارگيرى «روش تدريجى » در تعليم و تربيت و ساختن انسان ها از لوازم مهم زمينه سازى پرورشى و آموزشى است. یعنی قرار نیست اگر کسی به جمع ما وارد می شود انتظار داشته باشیم از همان اول افرادی همه چیز تمام باشند و بسیجیانی با خصلت های شهدا باشند. باید راه و رسم بسیجی بودن را کم کم به آنها یاد بدهیم.

امام جمعه شهر باباحیدر گفت: یکی از بهترین راه های سازندگی نماز است و در احادیث زیادی داریم که اگر نماز انسان درست شود همه چیز او درست می شود، پس باید سعی کنیم همه جلسات و برنامه هایمان را به گونه ای تنظیم کنیم که به نماز اول وقت و به شوق نماز اول وقت در افراد منتهی شود.

گفتنی است؛ در پایان این جلسه برای اعیاد قربان و غدیر و همچنین مرحله دوم رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه در شهر باباحیدر تصمیماتی اتخاذ شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها