خبرهای داغ:

نشست رئیس زندان شاهرود با رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان

نشست رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس اداره امور زندان‌های شهرستان شاهرود با بررسی راهکار‌هایی جهت اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری برای زندانیان برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۵۸۴۷۰
|
۲۹ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۵
نشست رئیس زندان شاهرود با رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستانبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، نشست صمیمانه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس اداره امور زندان‌های شهرستان شاهرود با بررسی راهکار‌هایی جهت اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری برای زندانیان برگزار شد.
در این نشست رضا مهدیان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود گفت: اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری از قبیل: برگزاری جُنگ شادی و مراسمات ملی و مذهبی از فعالیت‌های فرهنگی وهنری این اداره می‌باشد که سازمان زندان‌ها می‌تواند از آن استفاده کند.
مهدیان در ادامه تصریح کرد: برگزاری ورک‌شاپ‌های هنری در زندان با حضور هنرمندان حاضر، برگزاری مسابقات قرآنی، قرائت و حفظ، برگزاری کلاس‌های آموزشی، شناسایی استعداد‌های فرهنگی و هنری، نشست‌های کتابخوانی و اهدای کتاباز مهم‌ترین برنامه‌هایی است که می‌توان به صورت مشترک برگزار نمود.
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود اعلام نمود: فضای نگارخانه سیب واقع در مجتمع فرهنگی و هنری مهر آماده برگزاری نمایشگاه آثار هنری علاقه‌مندان به هنر در زندان شاهرود می‌باشد.
مهدیان با اشاره به هنر در اقتصاد کشور اظهار کرد: امروزه اقتصاد هنر از جایگاه بسیار خوبی برخوردار بوده و باید از این ظرفیت موجود در زندان‌ها به نحو احسن استفاده نمائیم.
امیدکهربایی رئیس زندان شاهرود با بیان اینکه موضوع حفظ قرآن کریم یکی از اولویت‌های مهم برنامه‌های فرهنگی و قرآنی اداره امور زندان‌ها است، گفت: از برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری در زندان‌های شهرستان استقبال می‌نمائیم.
وی در ادامه افزود: ایجاد تلویزیون زندان، غنی‌سازی اوقات فراغت زندانیان، هدایت استعداد‌های موجود و ایجاد مکانی برای نمایش و عرضه آثار هنری زندانیان از دیگر اولویت‌های فرهنگی و هنری سازمان امور زندان‌ها می‌باشد.
کهربایی اظهار کرد: با توجه به اینکه نگاه حاکم در زندان‌های شهرستان، نگاه اصلاح و تربیت است، برای غنی‌سازی و پُربارنمودن اوقات فراغت زندانیان به همکاری دستگاه‌های فرهنگی علی‌الخصوص فرهنگ و ارشاد اسلامی نیازمند هستیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار