امام جمعه بردسکن تاکید کرد؛

تلاش بیش از پیش مسئولان جهت تحقق رفاه مردم

امام جمعه بردسکن گفت: دشمنان با هدف ایجاد نارضایتی در صدد به چالش کشاندن آسایش و رفاه مردم هستند و در شرایط حاضر تلاش مسئولان در جهت تحقق هر چه بهتر رفاه جامعه بیش از گذشته لازم و ضروری است.
کد خبر: ۹۲۵۷۴۱۰
|
۲۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام علی اصغر امینی در جمع اعضای شورای اداری این شهرستان گفت: با توجه به شرایط کشور در بحث ویروس کرونا که ۹۰ درصد مشاغل دچار آسیب شده اند و مسله گرانی‌ها که مردم را در فشار اقتصادی و معیشتی قرار داده است، مدیران باید در حوزه کاری خود با سعه صدر پاسخ ارباب رجوعان را بدهند و از تولید هر گونه نارضایتی به جد پرهیز کنند.
 
وی با اشاره به روایتی از امام صادق (ع) که عدالت، امنیت و آسایش سه نیاز عمده مردم در هر جامعه‌ای است گفت: دشمنان با هدف ایجاد نارضایتی در صدد به چالش کشاندن آسایش و رفاه مردم هستند و در شرایط حاضر تلاش مسئولان در جهت تحقق هر چه بهتر رفاه جامعه بیش از گذشته لازم و ضروری است.
 
امام جمعه بردسکن عنوان کرد: آسایش و رفاه مردم بستگی به تلاش مسئولان دارد و دشمنان برای اینکه مردم را نسبت به مسئولان و نظام دلسرد کنند برنامه‌های خود را طراحی و به مرحله اجرا در آورده اند.
 
وی با گرامی داشت یاد و خاطره سردار شهید سلیمانی گفت: هر جا یاد شهدا با کار مسئولان عجین شود قطعا گره گشایی‌ها صورت خواهد گرفت و هر کجا که گرفتار غفلت شده ایم درحوزه کاری خود موفق عمل نکرده ایم.
 
وی عنوان کرد: خوشبختانه با حضور حجت الاسلام رئیسی در مسند قوه قضائیه امید دیگری در دل‌های مردم ایجاد شد که امید است این اقتدار همچنان تداوم داشته باشد.
 
وی مقوله امنیت را مورد اشاره قرار داد و گفت: خوشبختانه با اقتدار نیرو‌های مسلح امنیت پایداری در کشور حکم فرما است، ولی در حوزه آسایش و رفاه مردم مسئولان هنوز نتوانسته اند موانع و چالش‌ها را برطرف کنند.
 
وی روی باز را در مواجهه مسئولان با مردم مهم و ضروری دانست گفت: اگر بنا به برخی قوانین نمی‌توانیم مشکلی از مردم را حل کنیم، حداقل در مواجهه با آنان روی باز را سرلوحه امور خود قرار دهیم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها