خبرهای داغ:
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گرمسار بیان کرد:

بکارگیری تمام ظرفیت ها در راستای تقویت فعالیت های فرهنگی در گرمسار

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمسار  آینده فعالیتهای فرهنگی هنری این شهرستان را روشن و امیدبخش عنوان کرد و گفت: تمام ظرفیت ها در راستای تقویت فعالیت های فرهنگی در گرمسار به کار گیری می شود.
کد خبر: ۹۲۵۲۳۶۱
|
۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۶

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرمسار، نعمت الله قنبری نیکدل در دیدار مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با مدیران انجمن های فرهنگی و هنری شهرستان گرمسار گفت: با حضور مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان و همچنین انتخاب و شروع به کار نماینده مردم شهرستان‌های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی و البته حضور پررنگ و حمایت جامعه فرهنگ و هنر از فعالیت‌ها ، نسبت به آینده فرهنگ و هنر شهرستان گرمسار بسیار امیدوار هستیم.

وی ضمن تقدیر و تشکر از مدیران انجمن‌های فرهنگی و هنری جهت حضور در این برنامه و بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات ، یادآور شد: حضور مسئولین انجمن‌های فرهنگی و هنری و صاحب‌نظران در این جلسه ، نشان دهنده دلسوزی و اشتیاق آنها نسبت به گسترش و تقویت فعالیت‌های فرهنگی و هنری در سطح شهرستان گرمسار است.

 رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرمسار خاطرنشان کرد تمام توان و ظرفیت خود را در جهت تقویت و توسعه فعالیت های فرهنگی و هنری شهرستان به کار خواهیم گرفت و امیدواریم اصحاب فرهنگ و هنر نیز ما را در پیمودن این مسیر یاری نمایند.

 در ادامه این نشست صمیمی ، مسئولین انجمن های فرهنگی و هنری به بیان نقطه نظرات و دیدگاه‌های خود پرداختند و نسبت به برنامه‌های مختلف در طول سال ، بحث و تبادل نظر شد.

 دیدار با نماینده مردم شهرستان های گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی دیدار با فرماندار شهرستان گرمسار و همچنین دیدار با فعالان حوزه فرهنگی  از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان به شهرستان گرمسار است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها