کارشناس مسایل دینی و مذهبی:

حضرت معصومه(س) تابلوی تمام عیار بانوی اسلامی

حجت الاسلام محمدعلی فتاحیان ضمن ستايش از مقام والای حضرت معصومه(سلام الله علیها)، از ايشان به عنوان بانوی تمام عیار و نمونه اسلامی ياد كرد.
کد خبر: ۹۲۵۲۰۰۲
|
۰۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۶

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام محمدعلی فتاحیان در جمع تعدادی از کارکنان سپاه ناحیه شهرکرد ضمن گرامیداشت دهه کرامت به ستايش از مقام والای حضرت معصومه(سلام الله علیها) پرداخت و گفت: کریمه اهلبیت سلام الله علیها، بانوی تمام عیار و نمونه اسلامی است که باید الگوی زنان ما باشد.

وی افزود: عظمت این بزرگ بانوی اسلام فوق تصور ماست، اما همین روایت امام رضا(علیه السلام) کافی است که فرمودند: "با شفاعت ایشان همه شیعیان من وارد بهشت می‌شوند". این شأن، شأن حضرت زهرا(سلام الله علیها) است و تعبیر بسیار عجیب و بزرگی است.

فتاحیان ادامه داد: حضرت معصومه(سلام الله علیها) براساس مقام‌هایی که دارند، مقام شفاعت را هم دارند. البته شفیع بودن شئونی دارد که از جمله آنها «عهد» است؛ یعنی کسانی که امتحان پس داده‌اند و خدا می‌داند که در عهدشان ثابت‌قدم هستند.

وی اظهار کرد: در تاریخ اسلام به بانوان با فضیلت و صاحب حدیثی برمی‏خوریم، که نام خود را در زمره محدثان ثبت کرده‏اند و حضرت معصومه علیهاالسلام یکی از زنان بزرگ اهل بیت در این زمینه است.

گفتنی است؛ این ویژه برنامه معنوی که به مناسبت دهه کرامت در حسینیه حضرت امام خمینی(ره) ناحیه شهرکرد برگزار شد، با آیین مدح خوانی همراه بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار