با حضور حریرچی؛

کلینیک احمدیه تربت حیدریه به بهره برداری رسید

صبح امروز با حضور ایرج حریرچی، معاون کل وزیر بهداشت، کلینیک تخصصی احمدیه (بلبل تربتی) با اعتباری بالغ بر ۱۳۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید
کد خبر: ۹۲۵۱۳۰۲
|
۰۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۴
  به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حسین ابراهیمی پور، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه در حاشیه بهره برداری از این پروژه اظهار داشت: حاج احمد بلبل تربتی یکی از خیرین حوزه سلامت منطقه تربت حیدریه زمین کلینیک را با ۲ هزار و ۱۰۰ مترمربع مساحت در یکی از محلات مرکزی شهر به این امر اختصاص داده است.
 
وی گفت: این کلینیک در زیربنایی به مساحت ۴۲۸۰ متر مربع و هزینه بری بیش از ۱۳۰ میلیارد ریال با ۴۰ پزشک متخصص در تخصص‌های زنان، کودکان، جراحی عمومی، قلب، چشم، داخلی، گوش حلق بینی، گوارش، ارتوپدی و بیماری‌های عفونی به بیماران با تعرفه دولتی خدمات ارائه می‌کند.
 
ابراهیمی پور بیان کرد: همچنین بخش‌های ارولوژی، سونوگرافی، ماموگرافی نیز با تعرفه دولتی به بیماران خدمات درمانی ارائه می‌کند.
 
دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه دارای ۵۹ عضو هیات علمی و حدود ۷۰۰ دانشجو است که در ۱۰ رشته مامایی، اتاق عمل، هوشبری، پرستاری، فناوری اطلاعات سلامت، علوم آزمایشگاهی، بهداشت محیط، بهداشت عمومی، فوریت پزشکی، تکنسین سلامت دهان و دندان در سه مقطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ناپیوسته تحصیل می‌کنند.
 
این دانشگاه با زیرپوشش داشتن سه شهرستان تربت‌حیدریه، مه‌ولات و زاوه به ۳۶۳ هزار نفر جمعیت این سه شهرستان در جنوب استان خراسان رضوی خدمات می‌دهد. ۱۹۰ تخت در بیمارستان نهم دی شهر تربت‌حیدریه و ۲۰ تخت بیمارستانی در شهر فیض‌آباد مرکز شهرستان مه‌ولات زیر نظر دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه قرار دارد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار