خبرهای داغ:

اعزام ۴ پرستار دانشگاه علوم پزشکی شاهرود به استان خوزستان

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از اعزام ۴ پرستار ماهر و دارای سابقه کار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه درمان کرونا بنا بر اعلام نیاز دانشگاه علوم پزشکی اهواز و دزفول و دانشکده علوم پزشکی آبادان خبر داد و گفت: این پرستاران جهت ارائه خدمات تخصصی سلامت اعزام شده‌اند.
کد خبر: ۹۲۵۱۰۵۲
|
۰۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۱
اعزام ۴ پرستار دانشگاه علوم پزشکی شاهرود به استان خوزستانبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، دکتر حسین شیبانی از اعزام ۴ پرستار ماهر و دارای سابقه کار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه درمان کرونا دانشگاه علوم پزشکی شاهرود، بنا بر اعلام نیاز دانشگاه علوم پزشکی اهواز و دزفول و دانشکده علوم پزشکی آبادان به پرستاران ICU کار، برای مدت حداقل ۱۵ روز خبر داد و گفت: این پرستاران جهت ارائه خدمات تخصصی سلامت اعزام شده‌اند.
وی افزود: با توجه به افزایش تعداد بیماران بستری کووید ۱۹ و به منظور جلوگیری از تحلیل توان کادر پرستاری دانشکده علوم پزشکی آبادان، به کادر بخش سی‌سی‌یو بیمارستان طالقانی آبادان ملحق شدند و طبق آخرین اخبار دریافتی اینک در شرایط جسمانی مساعدی قرار دارند.
شیبانی علت شیوع گسترده کرونا در این استان را بر اساس گزارشات، رعایت نکردن فاصله گذاری اجتماعی، حضور مردم در مراسم عزاداری و عروسی و تجمعات دیگر دانست و عنوان کرد: امیدواریم مردم در استان‌های قرمز و در وضعیت هشدار، نکات بهداشتی و فاصله گذاری‌ها و محدودیت‌ها را رعایت کنند تا شاهد کاهش موارد ابتلای جدید به این بیماری باشیم.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شاهرود؛ با تاکید بر ضرورت استفاده از ماسک و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی برای تمامی افراد جامعه برای کاهش تعداد مبتلایان به کرونا ادامه داد:در صورت رعایت نکردن مسایل بهداشتی از سوی مردم تعداد موارد ابتلا در روز‌های آینده بیشتر خواهد شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار