خبرهای داغ:
مدیر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) خراسان جنوبی:

بیش از ۴۲ هزار بسته پروتئینی بین نیازمندان خراسان جنوبی توزیع می شود

مدیر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) خراسان جنوبی، از توزيع ۴۲ هزار و ۵۰۰ بسته پروتئینی در مرحله دوم رزمایش همدلی و احسان ستاد اجرايی فرمان امام (ره) در ماه آینده در استان خبر داد.
کد خبر: ۹۲۴۹۳۲۸
|
۲۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سید مجتبی موسوی مدیر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) خراسان جنوبی صبح امروز در جمع خبرنگاران از توزیع ۴۲ هزار و ۵۰۰ بسته پروتئینی در مرحله دوم رزمایش همدلی و احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان در ماه آینده خبر داد.

وی افزود: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) نیز در ادامه فعالیت‌های خود در بحث محرومیت زدایی در مقابله با آسیب دیدگان از ویروس کرونا در مرحله اول رزمایش همدلی و احسان ١٧ هزار بسته غذایی یک ماهه با ارزش تقریبی پنج میلیارد تومان را در ماه مبارک رمضان در سطح استان توزیع کرد.

مدیر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) خراسان جنوبی بیان کرد: رزمایش همدلی و احسان ستاد که از ماه آینده آغاز خواهد شد ۴۲ هزار و ۵۰۰ بسته پروتئینی را توزیع خواهد کرد.

موسوی ارزش حدودی بسته‌ها را بیش از دو میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: این بسته‌های پروتئینی با محوریت نماینده، ولی فقیه استان و از ظرفیت ائمه جمعه شهرستان‌ها و تشکل‌های مردمی، گروه‌های جهادی، هیات مذهبی در مناطق حاشیه شهر‌های استان و مشاغل آسیب دیده از کرونا توزیع خواهد شد.

وی تصریح کرد: هدف از این اقدام حمایت از تولید داخلی صنعت مرغداری استان در سال جهش تولید و حمایت از آسیب دیدگان کرونا است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار