خبرهای داغ:
امام جمعه اردستان:

دولت و مجلس جدید گرانی ها را مهار کنند

امام جمعه اردستان گفت: از مجلس جدید انتظار می رود بدون حاشیه با کمک دولت، گرانی ها را مهار کنند.
کد خبر: ۹۲۴۸۴۶۶
|
۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از اردستان، حجت الاسلام حسن دهشیری در خطبه های نماز جمعه این هفته اردستان در مسجدجامع اظهار کرد: نمازجمعه اردستان بیش از ۱۰۰ روز به دلیل شیوع کووید۱۹ تعطیل بود. ویروس کرونا متاسفانه آسیب های جبران ناپذیری را به کشور وارد کرد که از دست دادن همشهریان از بزرگترین آسیب ها بود.
وی با بیان اینکه باید در کار خداوند دخالتی نباید داشته باشیم، گفت: مسلط کردن این ویروس منحوس بر مردم جامعه یکی از امتحانات خداوند بود که نشان می دهد انسان تا چه اندازه ای ضعیف است. به همه مردم توصیه می شود همچنان پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند تا سلامت کامل به جامعه برگردد.
امام جمعه اردستان با بیان اینکه همواره کشور آمریکا خود را ابرقدرت در جهان می داند، گفت: با توجه به آمار کشورهای درگیر این بیماری، ویروس کرونا بیشترین آسیب را به کشور آمریکا وارد کرده است.
دهشیری با بیان اینکه مطمئنا در آینده شاهد نابودی حکومت منفور آمریکا خواهیم بود، گفت: امروزه رئیس جمهور متکبر آمریکا باتوجه به مشکلاتی که در کشور خود دارد ذلیل ترین و منفورترین رئیس جمهور کشورهای دنیا است.
امام جمعه اردستان با اشاره به شروع به کار مجلس یازدهم گفت: از مجلس جدید انتظار می رود بدون حاشیه با کمک دولت، گرانی ها را کنترل کند تا بیش از این به مردم فشار وارد نشود. البته در این میان خود مردم نیز باید مسائلی را رعایت کنند.
دهشیری با تمجید از اقدامات اخیر قوه قضاییه گفت: قوه قضاییه با برخوردهایی که با اختلاسگران انجام داده امروز باعث زنده نگه داشتن امید در کشور شده است که امیدواریم ادامه داشته باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار