نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس در گفت‌وگو با «بسیج» مطرح کرد

مجلس انقلابی یازدهم اجازه هیچ گونه مذاکره با آمریکائی ها را نخواهد داد/ ماهیت خیانت کارانه غرب برای ملت ایران نمایان شده است

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شوری اسلامی با اشاره به اینکه امروز آمریکا دربدترین شرایط ممکن به سر می برد،گفت:مردم ایران در طول این چهل سال به ماهیت خیانت کارانه غربی ها و حامیان آنها پی برده اند و مطرح کردن مذاکره با آمریکا دیگر در داخل کشور کاربردی ندارد.
کد خبر: ۹۲۴۷۷۸۴
|
۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۵

حجت‌الاسلام محمد سبزی نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرگزاری بسیج استان مرکزی ؛ با اشاره به داغ شدن موضوع مذاکره با آمریکائی ها در این روزها، گفت:با روی کار آمدن مجلس انقلابی و شکست حامیان آمریکا عده ای دنبال دست و پا زدن برای مذاکره با آمریکائی ها هستند اما دوران جولان آنها گذشته است.

وی با بیان اینکه هرچه جلوترمی رویم به افول آمریکا نزدیک می شویم،افزود: با نگاهی به شرایط داخلی آمریکا مسئله افول آمریکا را به راحتی مشاهده می کنیم.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس ادامه داد: امروز آمریکا در بدترین شرایط ممکن به سر می برد و شرایط داخلی آمریکا و به خصوص قیام مردمی در آمریکا ومسئله نژاد پرستی نشان از این دارد که ایالت های آمریکا به دنبال استقلال هستند.

 وی با اشاره به زمزمه های مذاکره با آمریکا بیان کرد: متأسفانه غرب گرایان و وادادگان به غرب هرز گاهی موضوع مذاکره با آمریکائی‌ها را مطرح می کنند.

حجت‌الاسلام سبزی با بیان اینکه غرب گرایان داخلی افول روز افزون آمریکا را به وضوح مشاهده می کنند اما هنوز هم به دنبال مذاکره و امتیاز دادن به آنها هستند، افزود: مردم ایران در طول این چهل سال به ماهیت خیانت کارانه غربی ها و حامیان آنها پی برده اند و مطرح کردن مذاکره با آمریکا دیگر در داخل کشور کاربردی ندارد.

وی با تأکید بر اینکه ما همواره باید با آمریکائی ها با زبان اقتدار سخن بگوییم، گفت: این یک اصل مهم است چراکه اگر از موضع ضعف سخن بگوییم این یک خیانت بزرگ به ملت شجاع و انقلابی ایران است و نباید با اقدامات خودمان سبب تقویت شدن آمریکائی ها شویم.

حجت‌الاسلام سبزی در پایان خاطر نشان کرد: ما در طول چهل سال انقلاب هرکجا که از موضوع قدرت با آمریکائی ها سخن گفتیم باعث عقب نشینی و ترس آنها شده است و هرکجا که وادادگی نشان دادیم آنها درشت تر با ما سخن گفته اند و این باید برای ما درس باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار