امام جمعه بردسکن:

امام (ره) باور ایستادگی و مبارزه با کفر و ظلم را در مردم ایجاد کرد

امام جمعه بردسکن اظهار کرد: امام خمینی (ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی باور ایستادگی و مبارزه با کفر و ظلم را در مردم ایجاد کرد.
کد خبر: ۹۲۴۶۹۹۲
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی؛ حجت الاسلام علی اصغر امینی در مراسم غبار روبی مزار شهدای گمنام مدفون شده در دانشگاه آزاد بردسکن که به همت بسیج دانشجویی ناحیه بردسکن و با حضور فرماندار بردسکن، فرمانده سپاه ناحیه شهرستان، مدیر حوزه علمیه و تشکل‌ها دانشجویی، اساتید و دیگر مسئولین شهرستان در محل دانشگاه ازاد بردسکن برگزار شد، اظهارداشت: شهدا مظهر مظلومیت و معنویت هستند.
 
وی افزود: اگر بخواهیم حوادث و موانعی که پیش روی ما است با موفقیت طی شود، باید به مکتب امام راحل مراجعه کنیم و آنچه که ما را از سنگلاخ‌ها نجات داده و در مقابل دشمنان پیروز شدیم تمسک به مکتب امام خمینی (ره) است.
 
امینی با بیان اینکه انحراف از مکتب امام راحل باعث میشود پیروزی‌های ما ناقص باشد، گفت: عقلانیت، معنویت و عدالت ۳ عنص تشکیل دهنده مکتب امام است.
 
امام جمعه بردسکن به فرمایشان مقام معظم رهبری در آغاز بکار مجلس در زمینه عدالت اشاره کرد و بیان داشت: رهبری در آن جلسه ابراز داشتند که در زمینه عدالت متاسفانه نمره مطلوب را بدست نیاوردیم؛ لذا همین موضوع است که باعث شده به اهداف انقلاب هم نرسیم.
 
امینی افزود: اولین نمونه بُعد عقلانیت، مردم سالاری دینی و تکیه بر آرا مردم است و لذا توجه به آرا مردم باعث میشود نظام گرفتار استبداد، تک روی و ظلم به مردم و ضایع شدن حق مردم نشود.
 
وی لرزش در مقابل دشمن را خارج از مکتب امام راحل ذکر کرد و افزود: کسانی که در مقابل دشمنان لرزش دارند، بدانند که در مکتب امام باید جدی و راسخ در مقابل دشمنان ایستادگی کرد.
 
وی گفت: امام برای ما مکتبی را بنا نهاده که روح امام آن را از ما میخواهد که باید محقق شود، در مکتب امام اولین چیزی که به چشم میخورد اخلاص و کار برای خدا بود.
 
امینی با اشاره به توکل امام به خدا و اخلاق مداری ایشان، اظهارداشت: توجه به محرومین و کمک به آنان از شاخصه‌های امام راحل بود، لذا در شهرستان بردسکن در طی ۲ مرحله بیش از ۴ هزار بسته‌های غذایی در شهرستان در راستای طرح مواسات و همدلی توزیع شده است و مرحله سوم نیز بزودی توزیع خواهد شد.
 
امام جمعه بردسکن توصیه اکید امام راحل به مسئولین در اجتناب از اشرافیت را مورد اشاره قرار داد و گفت: مردمی بودن مسئولین و گوش دادن به خواسته‌های آنان از توصیه‌های امام خمینی (ره) بود، لذا ایشان فرمودند که مردم، ولی نعمت ما هستند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار