معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی:

تالارها و رستوران‌های پذیرایی و مهدهای کودک همچنان تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند/تأکید بر رعایت دستورالمعل های بهداشتی

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی با اشاره به اینکه بی تفاوتی مردم ممکن است تبعاتی داشته باشد،گفت: نباید به گونه‌ای رفتار کرد که شیوع این بیماری در جامعه افزایش یابد و نیاز است همچنان اقشار مختلف مردم به توصیه‌های کامل بهداشتی توجه کنند.
کد خبر: ۹۲۴۶۱۶۱
|
۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۳

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ بهروز اکرمی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی در نشست پدافند زیستی استان مرکزی با تأکید بر رعایت مردم به دستورالعمل های بهداشتی گفت: ویروس کرونا به هیچ عنوان از بین نرفته و تهدیدهای این بیماری همچنان جدی است و بی تفاوتی برخی مردم نسبت به آن جای نگرانی دارد.

وی افزود: ممکن است ویروس کرونا تا مدت‌ها در کنار مردم باشد و باید با آن زندگی کرد اما نباید به گونه‌ای رفتار کرد که شیوع این بیماری در جامعه افزایش یابد و نیاز است همچنان اقشار مختلف مردم به توصیه‌های کامل بهداشتی توجه کنند.

معاون استاندار با تقدیر از کادر پزشکی و درمانی استان در طی این یکصد روز بیان کرد: کادر بهداشت و درمان استان مرکزی از زمان شیوع این بیماری تاکنون خوش درخشیده‌اند و زحمات و ایثارگری‌های زیادی برای رسیدن به وضعیت تثبیت این بیماری داشته‌اند، اما هیچ تضمینی وجود ندارد که آمارها دوباره افزیش پیدا نکند.

وی با اشاره به شرایط دانشگاه های استان و ورود دانشجویان استان های مختلف گفت: ورود دانشجویان از استان‌های وضعیت قرمز به دانشگاه‌ها و خوابگاه‌های دانشجویی این استان، می‌تواند شرایط ویژه و یا بحرانی را ایجاد کند و مسوولان دانشگاه‌های استان مرکزی باید در این راستا نظارت دقیق و ویژه داشته باشند و به هیچ عنوان اجازه ورود دانشجویان استان‌های قرمز کرونایی را ندهند.

اکرمی با بیان اینکه نمازجماعت در ادارات و سازمان‌ها نیز از ۱۷ خردادماه جاری با توجه به دستورالعمل‌های بهداشتی برپا می‌شود،افزود: باید تمام مهرها، تسبیح و سجاده‌های این اماکن جمع‌آوری و هر فرد شرکت‌کننده باید مهر، سجاده و تسبیح شخصی با خود داشته باشد و فاصله یک متر از دیگران را نیز رعایت کند.

وی با تأکید بر اینکه تالارها و رستوران‌های پذیرایی و مهدهای کودک همچنان تا اطلاع ثانوی تعطیل هستند،گفت: اصنافی که به صورت غیرقانونی فعالیت داشته باید با آنها برخود شدید و جدی صورت گیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی در پایان خاطر نشان کرد: پنج مرکز ترک اعتیاد استان مرکزی نیز از ۱۷ خردادماه جاری با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی بازگشایی می‌شوند و نظارت بر این اماکن نیز باید به صورت مستمر مورد توجه قرار گیرد.

 انتهای پیام/ 

ارسال نظرات
آخرین اخبار